a_mic

HELGA - Jurnal de bord

Recommended Posts

D'apoi traznim o poza! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai da! Postul #73 a stat fara raspuns 3 luni... Acu' se vine cu idei? :P Si are si... 40 de GRAME mai putin!!!  X_X

 

LE: pai e acelasi, tati! Vezi ce botanist sunt? Si atunci, diferenta de 40 g. e din toleranta cantarului, nu? Sau or avea din ala de piata, cu arc...  =))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Ti-a venit aerobarul? Ma mananca tastatura sa comand si eu unul dar vreau sa vad/eventual probez asa ceva inainte....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca nu. Chiar ma ingrijoreaza si pe mine intarzierea... S-ar putea sa fi... uitat ei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma, problema s-a rezolvat: cu o intarziere de cca 1 luna, am intrat in posesia echipamentului. Desi ma asteptam ca lucrurile sa nu mearga perfect, a functionat intelegerea mea cu cei de la decat(h)lon: nu se potrivesc, nu le iau (le returnez). Desi nu le-a cazut bine pretentia mea (le-au carat din Francia pentru mine), au fost de acord. Montajul, in principiu, este foarte simplu. Problemele au aparut datorita sectiunii variabile a ghidonului si a tuturor sculelor instalate pe el: frane, schimbacioase de viteze, blocatorul de furca... Am incercat mai multe pozitii, o alta problema fiind solidarizarea acestora de ghidon. Strangand cu bun-simt => se miscau. Pana la urma am abandonat bunul simt si, in pozitia finala, le-am strans de-au sarit dracii din ele :D. Iata rezultatul:

 

aerobar%20001.JPG

 

aerobar%20002.JPG

 

aerobar%20003.JPG

 

aerobar%20004.JPG

 

aerobar%20005.JPG

 

aerobar%20006.JPG

 

Nu stiu daca sunt in masura sa recomand scula. Nu sunt foarte multumit de pozitia obtinuta. Am mainile prea aproape una de alta si nu mai vad nici cadranul schimbatorului spate. In orice caz, bine ca nu m-am calicit sa-l iau pe cel semicircular (in forma de "U") pentru ca nu as mai fi avut cum sa-i modific pozitiile de prindere decat daca l-as fi cracit, lucru despre care nu cred ca ar fi fost incantat.

 

Deci, asta este marfa. Betele se pot scoate si lasa acasa cand ma dau prin oras, iar in alcatuire completa imi va fi util pentru schimbarea pozitiei mainilor care imi amortesc frecvent si pe durata mare, si pentru coborari pe sosea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asteptam si ceva pareri dupa ceva ture. Inteleg ca le-ai prins pe partea de ghidon de grosime 23,8?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mno, e bine și nu prea.

Io știu că suntem asimetrici. ;) Femeile au un sân mai mare și/sau în altă poziție, noi avem aceeași "problemă" la oo....

 

Da' aici-șa nu prea e nimic cu nimic. Asimetria e rană la ochiu'. Paralelizmu' e o utopie. Pe x mai treacă-meargă da' pe y și z.... 

 

Poate rezolvi eventual spațiul cu niște manșoane mai scurte ca să muți frâne&shiftere mai spre extremități, poate schimbi ghidonu' cu unul mai lat puțin*...

Cântărește importanța confortului pe care-l cauți cu jucăriile astea față de manșoane - de exemplu. Sau chiar față de piesa mai scumpă: ghidonul.

 

* cred că asta ar fi varianta câștigătoare. Mai lat înseamnă mai "deschis", manevrabilitate mai bună dar aerodinamică mai proastă.

Dar jucăriile astea ezact' asta face: te "adună" mai spre centru pe traseele unde e nevoie de un fel de "cruise control" ;) (să stai comod și să dai duar din chișere la pedali)

Zic și io.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar aici in poza nu sunt echidistante fata de axul median. Si cum sunt montate pe partea inclinata, rezulta asimetria (nu e doar din inclinare in plan sagital).  *-:)

 

In orice caz, ghidonul fiind suficient de lat (adica de lung, banuiesc ca are 66-68 cm) nu aici trebe umblat. Trebuie ori unul flat, ori unul high-riser (cu montura coarnelor e portiunea orizontala, care e mai "generoasa" la el.

 

E discutie lunga...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@fanelul: da. Sa le vad la drum.

 

@Mac, @Traveller: intr-adevar, apare o lipsa de simetrie careia nu i-am dat de cap. Fie ghidonul e deformat, fie prinderile. Mai vighem... :)

 

Au si pozele vina lor... sau o fi fotarul? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mdeah.

Are ghidon Concept SL care are 64 țentimetăr.

Unu' de 68 (cum zici) ar fi numa bun.(ar muta șifterele+frânele) cu 2 cm  

În plus manșoanele astea mi se par înfiorător de mari (măsurând pe poză grosimea ghidonului  - 31.8 -  și cu regula de 3 simplă, îmi ies la 150, măsurând lățimea ghidonului ies la 140 - dar e probabil abatere de perspectivă).

Unele de 130 ar mai "fura"niscai spațiu - pierdut dealtfel inutil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Le-am folosit, dar foarte putin. Mai mult le-am folosit astazi in tura CCC. Sunt bune in urmatoarele sensuri:

- imi permit sa-mi odihnesc mainile;

- am un spor de viteza pe coborari pe care-l estimez la 8-10%

Sunt rele in urmatoarele sensuri:

- control slab al ghidonului

- greu de solidarizat cu ghidonul (am depasit de cel putin 2 ori momentul de strangere care este dat ca fiind 10 Nm)

 

As da un "scor" 3-2 in favoarea lor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi, Helga s-a innoroit (in mod corporatist :) ).
Cum firma mea este inscrisa in competitia corporatizatorilor, am primit un mail cu intrebarea daca nu as fi interesat sa particip. Si am zis ca n-am nimic de pierdut. Deci... au platit!

Astazi dimineata, la 8.30 luam drumul Banesei unde a avut loc evenimentul. Pentru categoria la care m-am inscris, a trebuit sa dau doua ture de padure cu un total de cca. 38.1 km (conform kilometrajului meu), sau 36.8 km. (conform kiolometrajului lor de pe bikemap).

Startul meu s-a dat la ora 11.00 si, din pacate, cursa a debutat cu un accident oribil: unul din concurenti, in devalmasia startului, a cazut cu fata intr-un grilaj metalic. Cursa a continuat insa.

Dupa 1 km. de asfalt, s-a intrat in padure unde a trebuit sa ne batem cu cararile (usor innoroite pe alocuri). Terenul a fost aproape bun, cu cateva exceptii care au generat invalmaseala la debutul primului tur. A urmat o portiune mlastinoasa care, din fericire, era suficient de lata incat s-o ia fiecare pe unde vrea. Acolo insa am vazut si ceva fleoscaieli.

Dupa zgaltaielile de rigoare prin padurea plina de radacini, traversarea unor balti cat toata cararea unde era sa si cad de cateva ori executand doar push-bike, plin de noroi, in sfarsit am intrat in linia dreapta de final al primei ture, pe asfaltul de 800 m. Am tras cat am putut si m-am bucurat de de o ora si 17'. Dupa doua pahare de apa in cap si vreo 3 pe gat, am luat-o d-a capo.

A doua tura a fost mai dificila din cauza sleaurilor lasate de participantii din prima tura, la care s-a adaugat oboseala inerenta. De data asta, am facut cca. 1 h si 30', asezandu-ma astfel in clasamentul general pe locul 185 din 253 de oameni ce-au luat startul. Am fost multumit de rezultat, privind prin prisma faptului ca m-am batut cu tot felul de pusti :D.

Am incheiat fericit cursa si m-am rehidratat cu 4 beri si o coca la jumate. Dupa festivitatea de premiere, ne-am bucurat de un concert Z.O.B.

Dupa o pauza de 3 ceasuri in care ne-am rasfatat in iarba la soare, ascultand muzica si band bere, am plecat pe traseul Baneasa-Centura pana in Chitila-Gara-casa, asteptand pe centura sa ma ciufuleasca vantul din fata. S-a tinut de promisiune!!!

Si doua poze din amplasament...

In asteptare

 

029ol.jpg


Si sussemnatul dupa cursa

030lw.jpg

  • Upvote 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

In saptamana 15-19.04.13, utilajul Helga s-a obicinuit cu mersul primavaratic: in urma sedintelor pe care le-am avut in doi, s-a consemnat in procesul verbal Masterplan-ul: Cheile Susitei si Cheile Jietului. Pana la urma, putem raporta chiar indeplinirea planului cincinal in doar patru ani si jumatate. S-au realizat cheile hotarate si, in plus, un Lupeni-Campuselu (dincolo de care nu am mai putut trece din cauza zapezii) si o Agnita-Sighisoara si retur cu dubla traversare a obositorului deal ce desparte judetele Sibiu si Mures. Drumurile facute au batut peste 200 de km. din care cam 100... urcari  8->. Toate drumurile au fost tur-retur si... beay tata, avem o TARA!...

 

In masura timpului disponibil, vor aparea si povestile. Deocamdata, pregatim plecarea inspre insoritele si cutremuratele peisaje ale vechilor gretzi, locuri in care sper sa-mi intalnesc si dragi prieteni de pe acest forum. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca urcarea dintre Cincu si Merghindeal este obositoare, presupun ca la ea te referi, ar trebui sa bagi carbuni. In perspectiva TTS2 este doar un plat. >:/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce sa caut la Cincu? E vorba de Agnita-Apold-Sighisoara, prin Iacobeni-Netus-Bradeni....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect. Mea culpa! Acolo e Brasov cu Sibiu.

Da, se schimba situatia la Apold, e ceva de urcat. Ai facut catararea dintr-o singura bucata sau te-ai mai oprit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut AMBELE catarari (c-am avut si returul) dintr-una! A urcat Helga in delegatia asta peste 2000 m.  :drunksinging:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Barfe, prietene, barfe! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt barfe, m-a rupt azi pe catarari! =D>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut AMBELE catarari (c-am avut si returul) dintr-una! A urcat Helga in delegatia asta peste 2000 m.  :drunksinging:

Ai trișat ;) Te dopezi cu cățărări.

Azi am fost codașu clasei, dar nah, unde pana mea să m-antrenez? Și când? Că io nu plec în delegații d-ăștea faine, prin chei, prin munți faini.. :(

Mă plâng. :D

;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.