radu_vadan

Baieuri - modele, preţuri, păreri

Recommended Posts

Pe vremuri cand faceam pana puneam baieul fara sa il lipesc ,ca doar nu umblam cu prenandez dupa mine si incercam sa nu prea pun frana si acasa il lipeam etc.Saracia bato norocul ne facea sa reparam penele cu taiat si cu cusutul care ne chinuia si din pacate nu mai era baieu .Avand in vedere ca aveam baieuri sovietice deci departe de calitatea celor din west dar totusi 250 lei nu era asa de scump.Acuma insa diferenta dintre baieu si cauciuc este foarte mica multi prefera demontabilele .Ma mir ca pompele actuale nu sunt ok de vreme ce se foloseste cartus de dioxid .Aveam pe vremuri niste pompe [diamant,favorit special si acasa aveam o pompa ruseasca de motocicleta ruseasca ]si le umflam beton mintenas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei, chiar 2 ore nu iti ia cu pompa de mana daca nu vrei 12 atm, insa diferenta de greutate fata de demontabili (care nu e de 400grame) e anulata de faptul ca trebuie sa cari un baieu de rezerva cu tine ,fata de o simpla camera de 65g. Intradevar si rezistenta la rulare e mai mica fata de majoritatea cauciucurilor, dupa parere mea merita folosite in curse unde ai masina de asistenta cu roata de schimb...la antrenament e moft pentru un nivel de amator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a incercat cineva sa bage 'zeama' in baieuri? sau mai bine zis, exista baieuri la care se desface ventilul a.i. sa se poata introduce latexul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da. Am folosit zeama Schwalbe. Daca intepatura e mica (ca si cum ar fi intepat cu acul) tine bine pana la vreo 8-8,5 bari. Daca e mai mare sunt sanse sa tina dar doar la o presiune cu mult sub optima, adica destul de moale si te tarasti decent pana acasa, poate mai bagi cateva pompe pe drum. Asta a fost experienta mea. S-ar putea ca zeama Tufo sa fie mai buna. Cea de la Schwalbe e o solutie apoasa cu niste fibre textile in ea, asemanatoare cu vata.

Marea majoritate a baieurilor au ventil care se desface.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maestre Buchter, din păcate nu aţi scăpat de adeziv de contact, fie el prenandez sau adeziv special pentru baieuri (de exemplu Continental sau Vittoria). Baieurile se lipesc tot aşa acum, ca şi în urmă cu 30 de ani.

Nu, când eşti în cursă dai jos baieul vechi, pui unul nou, umfli (cu cartuş de dioxid, că la pompă de mână îţi ia 2 ore), şi ai plecat. Ai grijă la viraje să nu sară, şi cam atât...

Exista, bineinteles, si o metoda mai simpla, fara adeziv tip prenadez, numai ca iese mai scump la bani. E vorba de o banda dublu adeziva cu care montezi baieul f repede. Gasiti pe youtube ce si cum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si banda este buna dar sa nu pedalezi prea agresiv ,si in curbe si mai si .cu banda sub baieu acesta are deja al 3-lea si al 4-lea strat de lipitura .Ganditiva la un baiat de vreo 70 kg + forta picioarelor cam cum se comporta aceste lipituri intr-un balans de sprint s-au o coborire cu 65-70 pe trans

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da. Am folosit zeama Schwalbe. Daca intepatura e mica (ca si cum ar fi intepat cu acul) tine bine pana la vreo 8-8,5 bari. Daca e mai mare sunt sanse sa tina dar doar la o presiune cu mult sub optima, adica destul de moale si te tarasti decent pana acasa, poate mai bagi cateva pompe pe drum. Asta a fost experienta mea. S-ar putea ca zeama Tufo sa fie mai buna. Cea de la Schwalbe e o solutie apoasa cu niste fibre textile in ea, asemanatoare cu vata.

Marea majoritate a baieurilor au ventil care se desface.

asadar si prin urmare nu e o solutie salvatoare... odata intepat, nu mai poate fi folosit in conditii optime. daca incerci si alta zeama tine-ne la curent rogu-te.

Spor la pedalat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum se poate rezolva problema presiunii in cauciucurile pentru sosea,deoarece presiunea revine in camera mea la 60 dupa ce e umflat la 80?

ce camera recomandati ? ( eu am michelin si camere si cauciucuri, si patesc asta cu cauciucul spate)

multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

putina zeama (vezi mai sus) introdusa in camera. Cred ca merge si cu pudra de talc. *-:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa imi cumpar un baieu pentru roata din fata. Pe spate am ales deja un Continental Sprinter.

Nu stiu ce sa aleg, parerile sunt foarte impartite. Bugetul este undeva la 50 de euro deci as putea lua:

Tufo S3 Lite

Continental Sprinter

Vittoria Corsa EVO CX

Din ce am citit, Conti Sprinter ar fi cel mai rezistent la pene. Celelalte un pic mai usurele.

A folosit cineva mai mult timp modelele de sus?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am deja Sprinter pe spate. "fuge" bine si inca are destula viata in el. In general am inteles ca un Sprinter tine 3000 pe spate si vreo 6000 pe fata.

Cred ca o sa merg pe Sprinter pana la urma, pare cel mai bun raport calitate-pret.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru cine are de gand sa foloseasca banda Tufo de baieuri. E mai sanatos(si mai ieftin) sa le lipiti :)

Imagine postată

Uploaded with ImageShack.us

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, Sprinter. Sunt cele mai ok la raport calitate/pret. Daca ai mai multi banuti de cheltuit ia Conti Competition.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca raman la Sprinter...si bag si anti-pana,ca sa n-am emotii.Le-ai comandat de pe net sau ai gasit in magazinele din Buc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bike24. Dar vezi ca sunt mai ieftine pe bike-components si cu "Price Guarantee" ti-l aduc la acelasi pret. La noi gasesti doar baieuri slabute.

Cu lichidul inauntru, multi baieti care se dau mult pe baieuri(mai ales in afara ca la noi e cam saracie in materie de baieuri) recomanda sa nu bagi solutie. Cica nu s-ar mai simti la fel baieul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ms de info.Eu-s mai maniac,asa,cu penele,de aia ziceam de solutie.Oricum,dupa ultima patanie (pana adica),am decis sa folosesc cursiera doar pt ture out of city.Pt oras,MTB-ul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca iei solutie, iti recomand Joe No Flats(gasesti la noi la magazinele Bike XCS).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca iei solutie, iti recomand Joe No Flats(gasesti la noi la magazinele Bike XCS).

la BikeXCS nu mai au decat la 150 ml, la 500ml trebuie sa mai astepti pana la sfarsitul lunii, atunci aduc, am fost marti la ei si am intrebat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce modele de baieuri mai folositi? Sunteti multumiti?
Eu folosesc acum Continental Sprinter si chiar s-au comportat onorabil. Au si un pret decent - 30 euro bucata.
As fi curios sa incerc un Conti COmpetition sau Schwalbe Ultremo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.