andrew41

Vreau sa slabesc

Recommended Posts

@a_mic: Asta e regim de carbo loading :)

Am si eu o intrebare legata de grasimea de la burta si de pe laterale. Englezii ii spun "love handles" din cate vad . Nu prea inteleg care e legatura :) . E corect ca nu conteaza ce exercitii faci, atat timp cat depasesti acel prag de 30 de minute pentru a rezolva zona de grasime de pe burta ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

.. omul trebuie sa aiba o alimentatie echilibrata ..

Sanatate va urez tuturor ! :)

Aici s-a spus tot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca masa gladiatorilor era compusa exclusiv din terci de grau, ovaz, mei si linte. Primeau si ratie de paine neagra cu tarate. Asemeni, primeau si vin odata la doua zile si apa.

Asociat cu exercitiile de rezistenta si forta, precum si de tehnica manuirii armelor dobandeau o forma musculara explozica uriasa si o rezistenta impresionanta la efort.

Asadar se poate si din calti si sfoara sa devii o masinarie extrema daca o si pui la treaba, dar stand pe canapea cu diverse dardaietoare pe burta si cu telecomanda in mana nu prea-s sanse.

Comoditatea este cuvantul care caracterizeaza, si odata cu aceasta comoditate apare si plictieala din care te apuci sa rontai ceva. Si rontai si rontai si ce rontai tu de afara, te rontaie si pe tine pe dinauntru.

Ca vorba ceea ce este bun, ori e imoral, ori e ilegal ori ingrasa.

Scoala de pe canapea si totul va merge mai bine. Munceste ca un bivol si poti manca bivolul la cina. Imagine postată

  • Upvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

MBZ, stii ce scuza au unii oameni?

Nu mai stiu ce faceam dar eram prin oras cu mama, bicicleta sau pe jos sau alergare, nu mai stiu dar vb cu ea si incercam sa port o discutie despre miscare ca ea ar dori sa faca mai mult sa slabeasca. Auzisem eu inainte de la o prietena de a ei chestia asta si apoi de la ea. Mi-am adus aminte, am mers cu ea intr-o plimbare si urcam un deal si ea s-a dat jos de pe bicicleta nu cumva sa se streseze. Cred ca chestia asta apare la persoanele de varsta a doua, era mandra ca este o persoana comoda si era foarte sigura ca e foarte bine ce zice si ce face(ca si prietena ei). Si am impresia ca destul de multa lume si-a acceptat "comoditatea" cu mandrie ca si cum ar fi ceva de clasa(sociala) superioara ca nu depune efort. Si chestia cu comoditatea e foarte raspandita peste tot. Pe mine ma deranjeaza asta. Si eu sunt comod si sunt constient dar eu depun si efort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am inteles mai mult sau mai putin ce mi-ati spus....am inteles ca trebuie sa scad consumul de carbohidrati( zahar,paine,paste etc) si ca trebuie sa consum grasimi,dar nu in exces.noua mea intrebare este:care sunt alimentele slabe in carbohidrati si care sunt alimentele care contin grasimile pe care trebuie sa le consum.

intr-un cuvant,ceva mai concret,pentru ca degeaba ma luati cu cuvinte mari si complicate,asa nu inteleg nimic :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@a_mic: Asta e regim de carbo loading :)

Am si eu o intrebare legata de grasimea de la burta si de pe laterale. Englezii ii spun "love handles" din cate vad . Nu prea inteleg care e legatura :) . E corect ca nu conteaza ce exercitii faci, atat timp cat depasesti acel prag de 30 de minute pentru a rezolva zona de grasime de pe burta ?

Corect, prietene... sa aiba "dansa" de ce se tine cand se da hutza ;) . Cu cele 30 de minute...poate unora le iese. Mie nu mi-a iesit: tot burtica, tot "manere", desi trag de ceva ani ( e adevarat, cu sincope). Singurele castiguri s-au concretizat in faptul ca pot urca cateva ore bune pe munte cu greutate in spate si pot bate suta in sea (sau "sa"?) fara sa ma plang prea tare de la prima iesire de primavara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde si ce manci,daca bagi dupa o tura chestii cu IG mare,in cantitate prea mare,se depune. Eu prefer sa mananc cand merg la ture,alune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am inteles mai mult sau mai putin ce mi-ati spus....am inteles ca trebuie sa scad consumul de carbohidrati( zahar,paine,paste etc) si ca trebuie sa consum grasimi,dar nu in exces.noua mea intrebare este:care sunt alimentele slabe in carbohidrati si care sunt alimentele care contin grasimile pe care trebuie sa le consum.

intr-un cuvant,ceva mai concret,pentru ca degeaba ma luati cu cuvinte mari si complicate,asa nu inteleg nimic :D

Slabe in carbo, legumele,fructele. grasimi: unt,slanina,oua,alune,branza,iaurt,smantana,lapte,migdale,caju,peste,carne,cas,telemea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca depinde si de organism.De exemplu mie imi place foarte mult carnea de pui si nu numai,carnea in general,si nici nu incerc sa slabesc,deja sunt.Fructe si legume mananc cand ma mai pun parintii sa mananc,deci nu se trage de acolo greutatea mea.Mananc multa paine si unt(dimineata),mezeluri cam de 2 ori pe saptamana,sucuri deloc,si muuulta ciocolata.Care o fi problema de mananc multa carne si nu se pune nimic?Ca si sport practic ciclismul ca si hobby si inotul(pentru ca am probleme cu spatele).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti inca tanar si ai altfel de metabolism. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde si de genetic in mare parte.

@marian

ce vrei sa "pui"? grasime sau muschi?

daca vrei muschi,mancand numai carne,inveti corpul sa arda si proteinele ingerate,si cele din muschi. Se pot pune muschi pe picioare cu bicicleta,am pus 2 cm in coapse in 2 luni,cu o alimentatie pusa la punct,si 8-10 ore de somn pe noapte+ antrenamentele(mare parte catarari)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde si de genetic in mare parte.

@marian

ce vrei sa "pui"? grasime sau muschi?

daca vrei muschi,mancand numai carne,inveti corpul sa arda si proteinele ingerate,si cele din muschi. Se pot pune muschi pe picioare cu bicicleta,am pus 2 cm in coapse in 2 luni,cu o alimentatie pusa la punct,si 8-10 ore de somn pe noapte+ antrenamentele(mare parte catarari)

Trebuia sa mananci mai bine sa pui mai mult :D . E drept ca e mai greu sa pui muschi cand faci un sport activ dar la sala aia ii pui in 2 saptamani. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu intotdeauna a manca mai mult,inseamna ca pui mai multa masa,sau poti pune masa nedorita,adica grasime.As fi facut risipa de mancare,imi zice corpu cand sa alimentez.Singura exceptie,este la mancarea de seara,care-i foarte impotanta;muschii noaptea cresc. Masa asta intra fortat,unele dati.

Sa nu-ti zic,ca am dat jos din fund 2 cm,si din talie 1cm ,si am dat jos 1 kilogramImagine postată. Diferenta de cm se simte la sprinturi.

Conteaza foarte multi factori in a pune masa musculara,cel mai important factor este geneticul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea desi nu am avut probleme cu greutatea este faptul ca ciclismul amator nu ajuta la slabire .El ajuta prima data sa dai 2-3 kg maxim si dupa aia doar daca maresti efortul in km si ore sa mai reusesti ceva ,Cel de performanta da intradevar slabesti.Cel mai eficient mod dupa parerea mea este alergatul zilnic de cel putin 10 ture de stadion [4-5km] si bineinteles o alimentatie rationala fara pepsi hotdog si o paine la masa .ALERGAREA este cel mai sanatos mod de a fi sanatos si in forma si intra totul in miscare .Eu in sezonul rece alerg in fiecare zi 10 ture de stadion la VOINTA si ma pastrez si la kg si intr-o forma buna .

sanatate tuturor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orice sport ii sanatos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea desi nu am avut probleme cu greutatea este faptul ca ciclismul amator nu ajuta la slabire .El ajuta prima data sa dai 2-3 kg maxim si dupa aia doar daca maresti efortul in km si ore sa mai reusesti ceva ,Cel de performanta da intradevar slabesti.Cel mai eficient mod dupa parerea mea este alergatul zilnic de cel putin 10 ture de stadion [4-5km] si bineinteles o alimentatie rationala fara pepsi hotdog si o paine la masa .ALERGAREA este cel mai sanatos mod de a fi sanatos si in forma si intra totul in miscare .Eu in sezonul rece alerg in fiecare zi 10 ture de stadion la VOINTA si ma pastrez si la kg si intr-o forma buna .

sanatate tuturor

Confirm cele spuse: alergatul este intr-adevar cheia, insa sunt unii cu probleme la genunchi si atunci ciclismul ajuta mult. Conteaza mult sa faceti un sport in care imima sa "ruleze" la 70-90% din capacitate pe o perioada mai lunga de genul 30-40 min. Cand alergi transpiri mai mult, dar trebuie sa te si hidratezi in timpul efortului dar si dupa. De fapt, tot organismul tau redevine un mecanism dinamic, inchipuiti-va un rau de campie si unul de munte, asa se transforma un organism care face acest gen de sporturi. Tot legat de schimbarea modului de viata, nu este nici o gluma, insa dupa 4 ani in care alerg cel putin de 2 ori pe saptamana, am ajuns sa fiu foarte atent ce mananc mai ales cand ies in oras sau sunt plecat de acasa - organismul meu simte orice "prostie" pe care o mananc, iar o bere sau un vin nu prea ma mai atrage.

Legat de bicilcit, nici aici nu este usor, insa de exemplu, dupa mai multi ani doar de alergat mi-am luat si o bicla (cursiera) si pot sa spun ca dupa 2 ore de mers cu peste 30km/h cand m-am dat jos abia ma mai miscam. Ce mi-a placut este ca bratele si abdomenul au lucrat mult si aici a ajutat mult ghidonul de cursiera.

Totusi am o problema, poate doar acum ca abia mi-am luat bicla: combinatia alergat si biciclit ma cam lasa cu piciorele grele cand alerg. Poate este doar o perioada de adaptare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Confirm cele spuse: alergatul este intr-adevar cheia, insa sunt unii cu probleme la genunchi si atunci ciclismul ajuta mult." Daca sunt unii cu probleme la genunchi atunci trebuie sa isi cumpere adidasi speciali cu talpa foarte moale si inaltime mai mare sa absoarba din socuri, de asemenea alergatul prin zone unde suprafata nu este asa de tare ajuta mult plus ca sunt tot felu de geluri si bandaje elastice. Ca sa slabesti din bicicleta iti trebuie foarte mult efort si dureaza mult pana sa slabesti. La picioare slabesti dar la partea superioara a corpului foarte greu.

Si cel mai important la alergat este sa il faci dimineata, atunci arzi cel mai bine grasimile plus ca fara sa fii mancat nimic accentuezi arderea din cauza lipsei de energie. Nu se compara alergatul de dimineata cu alergatul de dupamasa/seara. Daca mergi la servici la 8, te trezesti la 6 si bagi o ora de alergat. Eu asa faceam acuma cativa ani cand inca eram la scoala si toata ziua aveam energie, eram si suplu si ma simteam si foarte bine.

In iarna am avut 99, acuma am sub 90kg dar asta facut cu taiat de la gura, alergat si bicicleta, toate combinate :).

Dimineata mancat sanatos, niste felii de paine cu ceva pe ele, rosii, castraveti si ceva cas/cascaval, la amiaza mancare normala, cateodata numai supa mai ales acuma vara ca e era prea cald sa mananc, si seara ceva usor, sau fara mancare mai ales dupa ora 5, maxim 6 dar ala tras asa de coada. Si nu aveam un program de alergat sau de mers cu bicicleta, ci doar din cand in cand. Zic asta ca nu trebuie sa-si schimbe cineva complet stilul de viata sa slabeasca, cum zic altii.

Da, este adevarat ca puteam slabi in 2 luni dar am preferat sa o iau mai usor si treptat. De pe la jumatatea lunii trecute pana la sfarsit am dat jos inca 2 Kg, ceea ce mi-am propus defapt. Pana la sfarsitul lunii voi mai da jos inca 3 cel putin. Apoi voi vedea ce si cum.

Chestia cu hidratatul e subiectiva, nu alergi cu sticla de 2 litri dupa tine daca alergi 3 km. De exemplu ieri am mers pe soare la 30C cu bicicleta 25km in rampa fara sa ma hidratez si nu mi s-au uscat buzele sau simteam nevoia de apa, am baut acasa 3 cani de apa inainte, atat. Apoi am inceput sa ma hidratez ca nu e bine cand se ajunge la pofta aceea de apa si te incurca la antrenament sau efort.

Daca ai de alergat o distanta mai scurta, mai bine bei niste apa inainte de alergat si apoi ii dai drumu. Spor la alergat si pedalat.

Am scris cam mult :)) .

PS: am 1.87 si 89,4Kg imbracat normal :) .

Edited by Dan71

Share this post


Link to post
Share on other sites

La picioare slabesti dar la partea superioara a corpului foarte greu.

asta de unde ai mai scos-o?

Daca slabesti, slabesti uniform de peste tot. Faptul ca pe picioare ai stratul de sunca mai subtire decat pe burta si ca se vad mai repede progresele slabirii pe membre deacat pe burta e alta poveste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slabirea nu este uniforma cum nici cresterea musculara nu este. Eu pana acuma nu am vazut sau auzit ca cineva care a fost gras sa aiba abdomenul definit din mers pe bicicleta fara sa fi facut si abdomene(muschii sunt existenti si la incordare se vede fibra daca nu ai grasime, oricat de slab ai fi).

EDIT: Iti inteleg punctul de vedere dar rezultatele la partea superioara a corpului apar dupa mult timp fata de partea inferioara care o muncesti. Cea mai echilibrata slabire o faci cand alergi sau cand inoti ca lucreaza multe grupe de muschi.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan, felicitări pentru că ți-ai schimbat stilul de viață, dar... fii un pic mai atent la ce propovăduiești, că faci niște chestii după ureche.

Ai început fraza cu „dimineața mâncat sănătos” și apoi continui cu felii de pâine și amestecând roșiile cu lactate, apoi mai zici și că e bine să fie 3 sau chiar 2 mese pe zi. Asta e pură credință populară și nu are nimic de-a face cu o mâncare sănătoasă! Nu cred că ai fost la vreun nutriționist și nici n-ai citit prea multe ca să afli că cel mai important e să limitezi cât mai mult fluctuațiile energetice (explozii cauzate de mese mari, respectiv căderi produse de multe ore de nemâncare). Treaba e mai complicată, se leagă de nivelul de insulină și alți hormoni ce condiționează metabolismul spre a arde sau a depune grăsimi. Un ritm alimentar sănătos e de 5 mese pe zi, 3 mese principale dar limitate în aport energetic și 2 snack-uri între ele, plus niște reguli - nu bagi fructe sau desert după masă ci le păstrezi pentru snack, ar fi de preferat un pumn de nuci în loc de prăjitură, etc.

#2, zici de kilograme slăbite. Bine bine, da' CE anume ai redus în greutate? Fiindcă cel mai ușor scapi de apă (la cum vorbești despre hidratare când ți-e sete, fac pariu că tu aici ai o carență mare) și cel mai greu de grăsime, deci e important să știi raportul dintre oase, mușchi, grăsime, apă. Am o colegă fericită că bea mult ceai pe zi și cu asta slăbește, și când colo la analize a ieșit că e foarte deshidratată. Cântarul de baie ar trebui interzis să mai fie comercializat fiindcă induce un criteriu fals de măsurare a sănătății. Slăbitul se măsoară la săli de fitness cu aparate specializate care să-ți dea % Body Fat, sau Body Mass Index (BMI). Iar dacă te apuci de sport, de regulă e normal să crești în greutate atunci când reduci din grăsime (densitate mai mică) și pui masă musculară (densitate mai mare). Chiar dacă ești mai greu, ești mai sănătos, și asta se vede în BMI. Dacă tu scazi în greutate făcând sport atât de intens, e un MARE semn de alarmă!

#3, depozitarea grăsimii în corp se face mai mult în anumite locuri decât în altele, cu diferențe între bărbați și femei. Însă consumul grăsimii se face de oriunde atunci când e nevoie de energie, fără a exista nici o legătură între localizarea mușchilor și a depozitelor de grăsime. Într-adevăr, e un sâmbure de adevăr aici pentru cei ce fac abdomene: mușchii abdominali nu mai „atârnă” după un pic de exercițiu ci asigură o postură corectă și rețin organele interne mai bine, dar asta nu e „slăbire”. Și, apropo, dacă vrei să slăbești, trebuie să consumi mai multă energie decât bagi în tine, iar pentru asta ar fi bine să folosești cei mai mari mușchi ai organismului - în primul rând cei ai spatelui și apoi cei ai picioarelor, nicidecum cei abdominali.

#4, zici că dacă nu mai ai grăsime se vede fibra. Mda. Oare te-ai gândit la ce cantitate de grăsime este necesară organismului pentru a se proteja? Sportivii de înaltă performanță sunt la limita de supraviețuire aici, având minimul de grăsime necesar sub piele pentru termoreglare și, mai ales, grăsimea care protejează organele interne și care n-ai cum s-o vezi. Degeaba ți se văd pătrățelele dacă, la un consult atent, tu de fapt ești compus 28% din grăsime stocată intern. Obsesia pentru culturism nu înseamnă neapărat sănătate.

Sunt multe cărți și site-uri de unde poți afla astea. Nu te mai lua după amatori sfătoși - de fapt, nu mă crede nici pe mine pe cuvânt, ci du-te la un nutriționist sportiv și la o sală de fitness serioasă, și documentează-te. Dar nu mai promova ideile astea de autoînfometare, de slăbit prin abdomene și măsurat cu cântarul, că nu faci nimănui bine.

  • Upvote 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Dar nu mai promova ideile astea de autoînfometare, de slăbit prin abdomene și măsurat cu cântarul, că nu faci nimănui bine. " Eu nu am zis niciunde ca m-am infometat sau ca am facut abdomene. Si la cantar am slabit 10kg. Si nu am dat jos apa ci grasime, asta iti garantez ca mi-au spus altii cand se uita la mine. Tu crezi ca eu nu mai mancam cate "un snack" intre mese? Eu zic ca toata lumea mananca ceva intre mesele principale.

"apoi continui cu felii de pâine și amestecând roșiile cu lactate" Dar ce, sa mananci niste rosii cu branza sau cas si paine cu pateu nu e mancare sanatoasa dimineata? Sa nu-mi zici ca tu ai probleme cu burta cand mananci rosii cu branza sau cas(lactate) ca eu toata viata am mancat asa, si altii.

Nu am deficit mare stai linistit, am baut multa apa inainte de plimbare si nu mi-a fost asa de cald incat sa transpir exagerat de mult. Cand ai o anumita conditie fizica corpul "munceste" mai eficient. Pur si simplu nu mi-a fost sete la momentul respectiv. De baut apa beau cel putin 2-3 litri pe zi, in functie de ce fac mai mult. Pai numa cand stau la un film de exemplu beau cate o sticla de nestea(mai mult ca e cald si imi place ceaiul rece ).

Ce masa sa creasca ca la cate mii de pedale dau la o tura mai mult definire fac decat masa, de obicei merg pe asfalt. Si cum iti explici ca anul acesta mi-au crescut performantele foarte mult?

Nu propovaduiesc ca nu sunt la biserica, am zis ce am facut eu si ce rezultate am. Daca am scris ceva gresit sper sa fiu corectat, nu judecat :) .

PS: am renuntat si la alimente care au grasimi rele. Gen cartofi prajiti, mici, oua prajite si am mai renuntat si la seminte seara cat incape.

EDIT: Daca am dat de inteles ca m-am infometat si nu am baut apa, nu asta am vrut sa afirm.

Edited by Dan71

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now