Sign in to follow this  
BLUE

furca 650C vs furca 700C

Recommended Posts

Dupa cum bine sti si tu in functie de modelul de furca de 26" pe care il alegi poti sa iti montezi pe fata o roata de 26" dotata cu un cauciuc cu balon mai mare sau mai mic :P

Asta inseamna ca distanta intre axul rotii si postlink poate fi mai mare sau mai mica :shock: . In consecinta daca iti iei o furca de 26" care permite un balon mai mare si montezi pe ea o roata d 27" (29er) cu un balon civilizat ai toate sansele sa mearga la limita. Sa ai grija ca in aceste conditii poti folosi doar o frana pe disc :oops: montantii de frana clasica nu se mai potrivesc :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta inseamna ca distanta intre axul rotii si postlink ...

Postlink sau postmount, sau ma-nsel pe undeva, cumva ... ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Asta inseamna ca distanta intre axul rotii si postlink ...

Postlink sau postmount, sau ma-nsel pe undeva, cumva ... ?

Pai nu stiu la ce te gandesti tu...

Postlink eu stiu ca este arcul care uneste in partea de sus cele doua pistoane mobile ale furcii (eu la asta ma refeream)

Postmont este unul din standardele de prindere a etrierului franei pe disc .... :oops: si daca este standard nu prea difera http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postlink eu stiu ca este arcul care uneste in partea de sus cele doua pistoane mobile ale furcii (eu la asta ma refeream)

Se numeste coroana (crown [en.]).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca nu m-am exprimat eu bine> Sa va spun de ce am intrebat. Am gasit o furca Easton ec90 aero la un pret bun si au la marimea 1si 1/8 doar varianta 650c. pt 700c nu au decat furca de 1" (care nu se potriveste in cadrul pe care vreau sa-l cumpar si care cere furca de 1 si 1/8) In mintea mea nu este clar cere este diferenta dintre cele doua furci. si oricare ar fi diferenta mai simplu spus ma intereseaza daca pe furca de 600c pot sa montez o roata clasica de cursiera (700c) Aceasta este intrebarea! http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

E posibil sa intre roata dar........ nu poti folosi frina ptr ca sabotii ar calca mult mai jos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postlink eu stiu ca este arcul care uneste in partea de sus cele doua pistoane mobile ale furcii (eu la asta ma refeream)

Se numeste coroana (crown [en.]).
Stimate domn daca nu intelegi un termen dupa nume poti sa incerci sa il intelegi din context :roll: Eu vb derspre furcile cu amortizor care au un umar (sau doua ) in parte de sus in care se fixeaza si gatul de furca de care tu prinzi pipa de ghidon si care se numeste crown si un pic mai jos gasesti un element care sincronizeaza cele doua pistoane si care se numeste....... :roll: acum iti este clar despre ce vorbeam??

Acum sa revenim la subiectul de baza... furcile de sosea au destul de putin spatiu in jurul rotii si in acest caz daca furca este mai mica ... :cry: nu intra o roata mai mare. Acum ar mai fi un amanunt de clarificat :wink: daca furca mica nu cumva este de 622 (care de fapt este 700c) si atunci incheiem discutiile

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this