Draghici Dragos

Biciclete de sosea - ce cauciucuri folositi?

Recommended Posts

pudra de talc, sa zicem tehnica, se gaseste si pe la magazinele de biciclete dar mai rar sau pe comanda si cam la acelasi pret cu asta medicinala

 

Pudra de talc tehnica se gaseste in magazine gen Hornbach, Bricostore, etc. Scuze pentru offtopic!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce mare explicatie! Am luat de la farmacie cea mai ieftina pudra de talc pt copii (pudra de talc, sa zicem tehnica, se gaseste si pe la magazinele de biciclete dar mai rar sau pe comanda si cam la acelasi pret cu asta medicinala). Pun o hartie de ziar pe podea, fac camera sul. pudrez niste talc pe o parte si alta a camerei deasupra hartiei si incep sa o frec si sa o tavalesc pe hartia unde inerent a mai cazut talc. Apoi trec la montare. Poti sa dai si in cauciuc, mai ales daca n-ai mai folosit talc anterior, ca apoi, la urmatoare demontare/montare mai ramane talc pe el de la camera.

Se zice ca pudra de talc e cam daunatoare daca o inspiri, cica ar avea azbest care e cancerigen, deci e bine sa nu faci mult praf si sa-l inspiri. 

 

Păi ori îl iei de la farmacie și-i pentru copii, ori are azbest și-i cancerigen.

 

Talcul industrial e posibil să aibă urme de azbest, dar mă îndoiesc că o să-l găsești ambalat frumos în supermarket.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi ori îl iei de la farmacie și-i pentru copii, ori are azbest și-i cancerigen.

 

Talcul industrial e posibil să aibă urme de azbest, dar mă îndoiesc că o să-l găsești ambalat frumos în supermarket.

 

http://www.csid.ro/health/sanatate/pudra-de-talc-creste-riscul-de-cancer-uterin-6071281/ la o rapida cautare, ma rog, aici e mai mult vorba de femei. .si nu cred ca e vorba de cel tehnic. Am citit si ceva mai amplu dar mai demult, nu mai stiu unde,

Si ca sa eviti sa inspiri cred ca e o masura buna si simpla, nu cred e mult de comentat aici. Oricum nu faci pene zilnic, eu fac 2-3 pe an, deci folist rar si cu ceva atentie, prea nociv nu are cum sa fie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare la toti.

Eu am Vittoria 700-23c, 23-622 pe niste genti ALX220, 622x14.

Trebuie sa le schimb, au aparut crapaturi laterale si sunt putin uzate, dar sunt o gama asa de mare de cauciucuri ca nu stiu ce sa aleg.

Nu am stiut ca aceste biciclete presupun o presiune destul de mare comparat cu un mountin bike, 7-10 bari scrie pe cauciucurile astea. Eu am mers cu 3 bar pe ambele roti, nu mult, doar aproximativ 30km pana sa imi dau seama, bineinteles citind de pe net, ca se pot strica gentile...

Am avut o pompa de picior cu doua tevi, daca nu am pompat si cu mainile si cu picioarle, si nu am putut trece de max 6 bari, parca iesisem de la sala de forta asa ma simteam. Am aruncat-o si am comandat o Beto track Pump Steel Tripod Legs with Gauge, am dat cateva pompe si deja se facuse 7 bari (la 80kg zic ca e ok).

E o pompa excelenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot e bine ca ti-ai dat seama, citind ceea ce scrie pe cauciuc si luand masuri. Ai multe optiuni posibile, cat esti dispus sa cheltui pe perechea de anvelope?

Eu am de aproape 2 ani astea: http://www.mosionroata.ro/Componente-Cauciucuri-Camere-Vittoria-Cauciuc-VITTORIA-Rubino-III-23-622-Albastru/

Umflate la 7-7.5 bar, sub 5000 m la bord, 90% asfalt de diverse calitati si 10% drum de tara la campie. Nico o pana, aderenta buna si pe uscat si pe umed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Cam 50-70 euro perechea... Cum sunt Viitoria Rubino Pro 23-622 / 700x23c?, parca nu sunt identice cu linkul pe care mi l-ai dat!

Pe cele pe care le am, am curatat bine partile laterale si le-am dat/umplut crapaturile cu lipici Shoe Goo, asa ca nu am avut ce face, nu ca nu as putea sa-mi I-au altele. Este un lipici foarte bun.

Este dezactivata optiunea copy/paste? Am incercat sa pun un link si nu merge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am Rubino simple (nu Pro). Linkul e bun, poza nu e buna :)

Despre Pro am auzit numai de (foarte) bine.

Ceva nu faci tu bine, ca linkuri se pot posta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate o sa ma orientez la varianta Pro, dar vad ca e varianta, "Folding", cred ca se monteaza mai usor, nu am schimbat cauciucuri ca nu am avut de ce..

Niste add blockeri faceau probleme. Nu am putut nici sa ma inregistrez din cauza lor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu pe cursiera mea am roti Kenda, sunt multumit de ele, pana acum si-au facut treaba si si-o fac in continuare :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit la Decathlon Pallady Michelin pro3 si pro4 la pret super decent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai stiu daca asta era topicul cu discutia initiata de @@Muttley despre Schwalbe Durano, pe care le-a incercat dar a avut niste probleme. 

 

Dupa o gramada de km, am facut si eu o pana, cauciucul era evident taiat  dinainte de mai multe ori in diverse cioburi, insa protectia suplimentara a modelului "S" m-a ferit vreme indelungata, practic puteam spune ca dupa citeva mii de km, numarul de pene era zero. Pina cand, intr-o astfel de taietura, a fost agatat la drum si indesat un alt ciob care a sapat si a sapat si ... a strapuns si protectia. In fine, ceva normal, era de asteptat. Dar cu ocazia acestei pene, confirm si eu ca intr-adevar cauciurile Durano ies foarte usor de pe janta, dar in citeva mii de km evident ca nu am m-am trezit cu cauciucul dejantat niciodata, cu atat mai putin la umflat la presiune mare.

 

Mai nou am descoperit un alt defect, cauciucul e acum "strambat", a capatat in timp un fel de galma interioara, la fiecare rotatie, trecerea prin dreptul acestui defect da senzatia ca mergi pe pana. Am zis ca e roata descentrata si freaca sabotii, am crezut ca e camera care are niste petice noduroase, am zis ca s-au spart bilele in butuc sau s-a strambat axul (!). Nimic din astea, totul e de la cauciuc. Voi mai studia, sunt un pic dezamagit, n-am mai intalnit asa ceva, ma asteptam cu toate taieturile pe care le-am capatat la drum sa-l folosesc 10000 km :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu de vreo 4 luni un Durano S montat pe spate. Rulat aproape 4000 km fara absolut nici o problema, inclusiv cateva mici incursiuni offroad (neplanificate si inopinate). Nu aveam nici un fel de asteptari, dar speram sa fie mai bine decat cu precedentele Maxxis Detonator. Si deja este, Maxxis-urile au inceput sa faca pene tot la 3-4 zile dupa primii 2 mii de km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In 5000 km nu am facut nici o pana cu conti gp4000s si conti 4season. (7 atm in general) Sper sa nu ma lase norocul :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da. Am 4 season de 25mm de la inceputul iernii trecute si nu le-am mai dat jos pana acum.  

Au mai exact 3150 km de sosea (chiar si cu offroad etc), iar cauciucul pe spate inca 2000 km pe trainer (deci vreo 5000). Am avut parte si de frane cu ceva derapaj, si s-au comportat super. Nu pot sa enumar diferente intre ele si alte cauciucuri, nu am folosit prea multe modele. Ce e clar: pentru mine au fost super, ma simt mai in siguranta pe 25mm, nu am facut pana etc. Probabil o sa schimb fata cu spate, ca pare mai tocit cel pe spate :) (n-am facut-o din puturosenie pana acum) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai nou am descoperit un alt defect, 

 

Identificat cu exactitate cauza si aruncat cauciucul. S-a uzat pe lateral, asa ca regrete eterne pentru Durano S sub 6000 de km (probabil), ceea ce e dezamagitor. 

L-am schimbat cu un Kenda KWICK TENDRIL 700x28. Relativ ieftin si ruleaza nesperat de usor. Dar acum de la asfaltul rugos de Bucuresti se simt toate microvibratiile ... la acest confort, Schwalbe Durano S  700x25 era sfant. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, eu mi-am luat de curand niste cauciucuri Kenda la 20 de lei bucata, sunt curios cat o sa ma tina, evident ca n-am nico pretentie, sunt 700 x 23 c, merg numai prin oras cu cursiera dar am noroc ca e asfaltul foarte bun si curat.La cat mai mult km fara pene va doresc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajunsesem aproape de 5000 km cu Durano-ul S cand am facut 2 pene in aceeasi tura. Ambele par a fi cauzate de niste pietre ascutite, una din ele fiind o snakebite veritabila de offroad.

Nu am gasit alte obiecte infipte in cauciuc, desi e destul de ciuruit in unele zone si arata mult mai degradat decat imi imaginam eu dupa distanta parcusa ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bontrager Race X Lite Hardcase -  am aproape 11500 Km pe soselele patriei, fara nici o pana,poate ca am fost eu prea norocos... a devenit inutil sa car pompa si scule, nu am inversat fata/spate . Cauciucurile nu prezinta microfisuri cum am remarcat la alti rutieri cu toate ca cel pe spate este cam uzat si in curand ar trebui schimbat. Am aproximativ 70Kg si la o rulare de tip moderat n-am avut probleme cu aderenta dar, nu am alt indice de comparatie si nu ma pot pronunta. Din punct de vedere al durabilitatii sunt foarte multumit ... trebuie sa gust si alte marci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Continental 4 Season este genial iarna, am vazut la o tura acum o saptamana diferenta intre el si un cauciuc normal

din pacate am stricat unul la Gentelman's race 

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 season e ok si vara? E diferenta fata de GP 4000 S II - vara?
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu, cred totusi ca 4season este facut pentru sezonul rece, unul este un cauciuc mai de race altul de antrenament

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma simt dator sa revin cu o precizare despre Durano S, in care personal, mi-am pus multa incredere....

Dupa 5500 km, fara a prezenta o uzura exagerata, doar intepaturi si crestaturi milimetrice, in mijlocul unei ture lejere (pe drum european in vecinatatea Clujului), m-am trezit brusc cu asta, (fara a calca pe absolut nimic):

 

2015-02-23_19-01-21_712_zpscaebc49f.jpg

 

2015-02-23_19-01-34_673_zps2f631bdc.jpg

2015-02-23_19-01-50_297_zps4d3a7f69.jpg

2015-02-23_19-11-14_683_zpsa12bb9a7.jpg

 

Nu stiu ce concluzii se pot trage de aici. Am mers peste 10 000 km cu cauciucuri chinezesti/rusesti luate din piata, fara sa patesc vreodata asa ceva; e drept, doar prin oras...dar tousi, nu am iesit niciodata de pe asfalt nici cu acest Durano.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.