rapsohigh83 870 Posted September 19, 2016 Ce pretentie sa ai de la un cauciuc de 15 euro maxim ?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
iacobdoc 1,164 Posted September 19, 2016 Am si eu o marturie: Schwalbe Lugano moarte la 4000 km in aceeasi maniera: ruptura pe mijloc. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cox 12 Posted September 20, 2016 Michelin Pro 3 service course aprox 3000 km. Umflate la 8 cam tot timpul. Greutatea mea: 80kg. :) Trimis de pe al meu SM-N910F folosind Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
DAMIAN 259 Posted September 21, 2016 M-am linistit .... :-< Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mookyama 668 Posted September 21, 2016 SC am și eu, dar Pro4. Concluzia pe care o trag este ca sunt cauciucuri bune, dar nu pentru drumurile noastre. sent from tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
DAMIAN 259 Posted September 21, 2016 Ma gandesc ca prin Elvetia nici unul din exemplele de mai sus nu ar putea arata asa. Cel putin nu dupa distanta asta. Ieri seara am facut un snakebite cu Conti Attack, in fata intrarii principale a Aeroportului Cluj (!!!), ciupind o piatra putin mai mica decat o nuca. Cauciucul umflat inainte de tura la 120 PSI. :| Quote Share this post Link to post Share on other sites
cox 12 Posted September 21, 2016 sunt bune Michelin nu am de ce ma plange...dar la noi asta e viata lor. L-am pus pe fata pana la sfarsitul anului.:) Mai trag un pic de el. Trimis de pe al meu SM-N910F folosind Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
PVN10 319 Posted September 21, 2016 mavic yksion pro griplink pe fata si mavic yksion pro powerlink pe spate. camerele sunt tot de la mavic. Quote Share this post Link to post Share on other sites
giginic 416 Posted September 21, 2016 SC am și eu, dar Pro4. Concluzia pe care o trag este ca sunt cauciucuri bune, dar nu pentru drumurile noastre. sent from tapatalk N-as zice. Uzura de la postul #703 e una absolut normala, de "drum lung", nu de "drum prost". Daca era vorba de drumuri proaste, vedeam taieturi, zgirieturi, etc. Asa, o uzura oricit de uniforma tot va ajunge odata-si-odata la pinza. Viteza de uzura (nefortata de taieturi) depinde de tipul de cauciuc, de greutatea ciclistului si de cit de tare trage. La mine (greutate mica) un cauciuc tine intre 1000km si 10.000km. Un cauciuc mai bun tine mai putin, unul mai modest (mai ieftin) tine mai mult... Nu, n-am gresit: exact asa e: cu cit cauciucul e mai "de elita" (si mai scump), cu atit e mai usor (deci are mai putina "carne") si mai moale (pt.aderenta) deci evident ca la anduranta e f.slab. Nu vorbesc de cauciucuri proaste, care se strica din cauze interne (pinza proasta, cauciuc invechit), am avut si asa ceva, stiu cum e. Un cauciuc ieftin si bun ma tine de la 6.000km in sus. Unul scump si pretentios (mult mai susceptibil la a face pene) de la 4.000km in jos. 6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ShutUpLegs 494 Posted September 22, 2016 Pentru băieții care culeg cioburi și pietricele: 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ViorelCapruciu 252 Posted September 22, 2016 Mai e o tehnica prin care pui piciorul pe cauciuc, in mers si desprinzi cu talpa eventuale chestii prinse de el. Atat pe fata cat si pe spate. Incercati sa o deprindeti, e o metoda foarte eficace. Evident daca nu aveti aparatori. Michelin Pro 3 service course aprox 3000 km. Umflate la 8 cam tot timpul. Greutatea mea: 80kg. Probabil a fost numai pe spate. 8 e maximul permis. Cum am mai zis. Nu mai umflati tot timpul la maxim ca e pericol de galme plus ca se va uza mai mult pe coama si deci mai repede. Acum am un pro 3 pe fata de vreo 7mii km dar modelul asta cam il stiu ce hram poarta. In premiera am pe spate un pro4, si pe alta bicla, tot pe spate, un Continental gp 4000 s II, ambele de 25. As mai adauga la comentariul despre uzura si stilul de mers. Daca mergi mai incet, si accelerarile/franarile vor uza mai putin cauciucul. Sau daca esti dibaci si anticipezi traficul mai de la distanta incetinind fara frana, sau rezolvi obstructiile de trafic cu directia si mai putin cu frana, toate astea mai lungesc viata cauciucului. De asemenea, cine face ture lungi va frana mult mai putin iar drumurile din afara orasului pun mai putine probleme cauciucurilor decat in oras. Probabil si viteza are si ea un cuvant de spus. Vad ca sunt cauciucuri la care se specifica "pentru e-bike" adica merg la 50 la ora. Deci vitezistii consuma cauciucuri mai mult, o data din cauza frecarii mai mari data de forta de tractiune, si in plus stresul pe cauciuc dat de viteza. Ideal ar fi ca producatorii sa specifice cumva, macar cele patru calitati principale: rezistenta la pene (asta in general e data), anduranta, aderenta (ud/uscat) si rezistenta la inaintare. Probabil ca daca ar fi sa dai note tuturor calitatilor, inclusiv pretul si greutatea, si le-ai aduna, ar iesi cam acelasi numar. Dar neavand specificatii la toate calitatile, n-ai cum. Eventual am putea face noi asta in timp, fiecare dand note cauciucului pe care tocmai l-a aruncat la gunoi. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
cox 12 Posted September 22, 2016 numai pe spate a fost....si chiar ma gandeam sa le inversez :)) dar am prelungit prea mult asteptarea. Per ansamblu sunt multumit. Au costat 40e amandoua cu tot cu camere. Trimis de pe al meu SM-N910F folosind Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
giginic 416 Posted September 22, 2016 Nu-i mare problema ca nu le-ai inversat. Pui cauciuc nou doar pe spate si mergi mai departe. Deci ori le schimbi intre ele din cind in cind, ori doua-trei cauciucuri spate a unul fata. Dar a doua metoda merge doar daca faci multi km, ca altfel, cauciucul de fata imbatrineste si il arunci fara sa fie uzat, pt.pierderea calitatii cauciucului din cauza imbatrinirii. 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
adi.murariu 508 Posted October 3, 2016 Cum am mai zis. Nu mai umflati tot timpul la maxim ca e pericol de galme plus ca se va uza mai mult pe coama si deci mai repede. Nu zic că nu e adevărat ce spui, dar eu am observat că anvelopele sunt mai "cărnoase"/"bombate" pe centru și din ce în ce mai subțiri spre marginea căii de rulare. Dacă mergi cu presiune mai mică decât cea indicată greutății călărețului, nu riști oare să uzezi mai repede partea mai subțire a căii de rulare?!? Sent from my E5823 using Tapatalk 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
alexey 26 Posted October 21, 2016 No tubulars needed — Martin wins worlds with clincher tiresRead more at http://velonews.competitor.com/2016/10/bikes-and-tech/no-tubulars-needed-martin-wins-worlds-with-clincher-tires_422800#Ig5MEB3eV6DPUpZQ.99 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
andreibelcic 556 Posted October 21, 2016 2 hours ago, alexey said: No tubulars needed — Martin wins worlds with clincher tiresRead more at http://velonews.competitor.com/2016/10/bikes-and-tech/no-tubulars-needed-martin-wins-worlds-with-clincher-tires_422800#Ig5MEB3eV6DPUpZQ.99 The cotton casing material is impregnated in a latex solution, so it’s not cured rubber as it would be in a regular clincher tire. That means TT riders get better damping properties, yet the tire’s tread can be the same as it would be on a full-nylon tire. “This latex solution has less hysteresis loss, so there’s more rebound, less damping,” says VormWalde. Quote Share this post Link to post Share on other sites
adi.murariu 508 Posted October 24, 2016 Adică de unică folosință. Sent from my E5823 using Tapatalk 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mookyama 668 Posted November 18, 2016 Caut ceva cauciucuri cu dunga crem pentru un proiect pe clicher. Corsa G+ recomanda cineva? Specialized Turbo Cotton arata interesant iarasi. Totusi, preturile sunt mari. Preferabil 25-28c. Altfel, mai caut ceva color, cu rosu preferabil, 25-28c, daca stie cineva, iar nivelul de performanta sa fie apropiat de Conti 4000 II, Michelin Pro4, Schwalbe One, etc. Mersi! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Traveller 6,268 Posted November 18, 2016 Pe rosu te-ar putea aranja asta (m-am bazat pe opiniile generale de pe net, de la noi de pe forum, plus factorul culoare pe care l-ai cerut): http://www.mosionroata.ro/cauciuc-vittoria-rubino-pro-iv-graphene-rosu-negru-25-622.html Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mookyama 668 Posted November 18, 2016 O sa merg deseara pana la ei sa le dau buna seara nitel, am o comanda de aseara pusa in cui Si o sa dau un ochi si la oferta respectiva, multumesc! Eu alesesem asta, chiar am si comandat doua pe 25c, insa m-au sunat sa imi spuna ca sunt pe baieuri. Stiu ca sunt si clicher, nu am observat in comanda. Oricum, mai aveau pe 23c, baieu si doar unul. Totusi, baieu la pretul ala...parca era cam mic. http://www.mosionroata.ro/cauciuc-vittoria-corsa-graphene-negru-para.html#size=23-622 LE. Adica asta si asta. Pacat ca nu au siteurile ai nostrii puse la punct nitel mai bine...ca sa nu zic ca sunt oldish. cel crem de la mine - http://www.wiggle.co.uk/vittoria-corsa-g-folding-graphene-tyre/ cel de la tine - http://www.wiggle.co.uk/vittoria-rubino-pro-g-folding-graphene-tyre/ LE2. Mna, am verificat codul, e clincher. Deci era ok. 1113CX0025411BX Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mookyama 668 Posted December 8, 2016 Ca sa inchid povestea, nu era baieu. Am fost pana acolo. Una peste alta, nu e taiat pe interior, dar ce parere aveti, ar trebui schimbat? Am luat o sticla de Coca Cola, parca nu l-as pune pe fata sa nu faca boom. Michelin Pro4 Service Course 23c ~1500km Quote Share this post Link to post Share on other sites
fra'su 19 Posted December 8, 2016 Pune petec pe interior sau o bancnota de 1 leu intre camera si cauciuc.Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
crk 901 Posted December 8, 2016 Mai in gluma, mai in serios: bancnota trebuie impaturita sau taiata ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DAMIAN 259 Posted December 8, 2016 Petec din ala mare, am mers cu unu aprox. 3 mii km, ce-i drept, taietura era cam jumate din ce vad la tine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tsisak 71 Posted December 8, 2016 On 2016.09.21. at 10:25 PM, giginic said: Un cauciuc ieftin si bun ma tine de la 6.000km in sus. Unul scump si pretentios (mult mai susceptibil la a face pene) de la 4.000km in jos. Poti da te rog 2-3 exemple pt cele doua categorii, cu specificarea latimii? Iarna asta trebuie sa iau sosete noi si sunt total indecis. 99% ca va fi clincher, nu tubeless si sigur nu tubular. Quote Share this post Link to post Share on other sites