buchter emil

Marci celebre

Recommended Posts

AM rasfoit din intamplare in TURUL FRANTEI marci de biciclete celebre care au castigat acest prestigios tur.

Si spre suprinderea mea marci celebre cum ar fi MASI,COLNAGO,OLMO ,TOMASINNI,DE ROSA ,FAUSTO COPPI, nu prea apar in epoca otelului ,in schimb la loc de cinste sta GITANE ,PINARELLO. CoLNAGO are doar in 1960 o victorie dar si aia sub semnul intrebari BIANCHI 3 VICTORI, MASI cea mai buna bicicleta din istoria otelului numai 2 victori PEUGEOT 2 victori si bineinteles in epoca carbonului TREK sta la loc de cinste . Nu stiu in tururl ITALIEI SI SPANIEI cum sta situatia dar celebrul MASI 3 VOLUMETRICA slab de tot la ce reclama avea .Nu mai spun de celebrul CINELLI socotita a doua ca celebritate dupa MASI .Astept si de la voi informati mai precise care cred eu ar fi interesante deoarece prea mult se discuta de ciclisti dar de bikle mai deloc.In special la EUROSPORT comentatori nostri o data nu am auzit si eu sa discute chesti tehnice legate de biciclete,si noutati legate de ele :) .Ori habar nu au ori nu ii intereseaza.

sanatate multa :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ciclistii se dau pe ce sunt platiti sa se dea.

Acuma avem Secialized vs Trek vs Pinarello vs Cannondale. Cred ca astea sunt predominante.

Daca te uit sunt la echipe de pro tour: Focus, Canyon... care nu au nicio traditie.

Idee e care sare cu banu, prinde ciclistii buni si pe urma face reclama.

Basso era pe coperta la Cannondale anu trecut

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie unu imi place Bianchi ca si marca si design. Oricum pe bike24 sau chainreaction parca dintre producatorii pe care i-am vizitat la bianchi am vazut acolo scris frumos, nu vindem biciclete fara consultanta, pentru a cumpara sa ne contactati(ceva de genu). Si erau mai multe modele si cu echipari diferite puse pe site. Eu zic ca asta zice multe, ca se intereseaza de ce cumpara clientul.

In rest ce a postat si ivarulz e adevarat. Oricum, diferentele tehnice nu cred ca ofera avantaje majore unuia care foloseste colnago fata de unuia care foloseste pinarello(parerea mea).

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

DA perfect de acord ,daca in trecut erau marci consacrate si erau totusi diferente intre marci acuma ma uitam la la tot ce este carbon parca ar fi la fel .Inainte erau perioade in care se alerga in majoritatea cazurilor cu GITANE sau cu PINARELLO sau FAUSTO COPPI si bineinteles cu piese campa record.Acuma toate sau uniformizat si poate la piese totusi se merge pe campa record si ultegra .I-MI aduc aminte de ani 89 cand LAURENT FIGNON era mare favorit in TURUL FRANTEI si avea 50 sec avans fata de GREG LEMOND in ultima etapa .A urmat prologul de 25 km in care LEMOND a recuperat cele 50 sec plus 8 sec cu care a reusit sa castige turul. Dar pentru asta a avut o bikla speciala tvt ceva special combinatie de carbon cu otel plus un handle bar special pe vremea aia .la care sa adaugat si placa de 55 cu 12 cu care a facut senzatie reusind sa scoata o viteza medie de 55 km la ora .Acuma totul este la fel numai reclamele difera .

sanatate multa

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei, apropo de placi, mai vezi spre exemplu unele ovale. Butuci nu stiu ce fel, oricum nu toti chiar la fel. A fost si o mica discutie cu folosirea/nefolosirea unor rulmenti super-mega de catre Cancelara parca. Gilbert a mers anu trecut parca pe un cadru Canyon din aluminiu/carbon. Parte publicity stunt, dar probabil ca daca el considera ca e un handicap al posibilei lui perfomante in cursa, ar fi refuzat. Fiecare epoca are specificul ei...

Trebuie sa fiu de acord, inca o data se vede ca cei care comenteaza pentru Eurosport Romania nu au vreo pasiune pentru ciclism/bicicleta, nu vorbesc intr-adevar deloc despre chestii tehnice. Pe la englezi nu e cursa in care sa nu vorbeasca de ce pinion, placa, cadenta folosesc in anumit moment din cursa cei care sunt filmati mai insistent atunci.

Emil, la un moment dat ai spus Ultegra, probabil ca e vorba totusi de Dura-ace.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

DE dura -ace se stie calitatea lor ,vorba aia si marcile italienesti s-au incurcat cu ei ,dar acuma toti si mai ales la magazine lauda ultegra ca sunt best ca sunt usoare etc.

sanatate multa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

cine merge in turul frantei pe ultegra? :)) hai sa fim seriosi... e ca si cum ai concura in Formula 1 cu o masina de GP2

si apropo... prologul este la inceput, nu la sfarsit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DE dura -ace se stie calitatea lor ,vorba aia si marcile italienesti s-au incurcat cu ei ,dar acuma toti si mai ales la magazine lauda ultegra ca sunt best ca sunt usoare etc.

sanatate multa :)

Nu-s mai usoare decat dura ace, lucru la care sunt mai bune este raportul calitate/pret. Pe la magazine intalnesti tot felul de oameni, nu neaparat cunoscatori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va dati seama ca daca in Romania se merge pe dura ace,in LeTour pe ce se poate merge?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cine merge in turul frantei pe ultegra? :)) hai sa fim seriosi... e ca si cum ai concura in Formula 1 cu o masina de GP2

si apropo... prologul este la inceput, nu la sfarsit.

E posibil ca sa nu fi fost prolog ,era in 89 dar sigur stiu ca ultima etapa a fost de 25 km si cu finalul care pe vremea acea a facut senzatie .Sa reusesti sa recuperezi 50 sec plus cele 8 sec care i-au dat castig TURUL FRANTEI nu a fost deloc usor .Viteza medie de peste 55 km la ora cred ca si acum starneste invidia multor ciclisti.Sunt foarte curios ce va face CONTADOR in turul ITALIEI care incepe DUMINICA .Nu stiu cat de buna este echipa saxo acum in noua echipa

numai sanatate va doresc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va dati seama ca daca in Romania se merge pe dura ace,in LeTour pe ce se poate merge?

Si pe Dura Ace.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E posibil ca sa nu fi fost prolog ,era in 89 dar sigur stiu ca ultima etapa a fost de 25 km si cu finalul care pe vremea acea a facut senzatie .Sa reusesti sa recuperezi 50 sec plus cele 8 sec care i-au dat castig TURUL FRANTEI nu a fost deloc usor .Viteza medie de peste 55 km la ora cred ca si acum starneste invidia multor ciclisti.Sunt foarte curios ce va face CONTADOR in turul ITALIEI care incepe DUMINICA .Nu stiu cat de buna este echipa saxo acum in noua echipa

numai sanatate va doresc

Salutam pe dl.Emil.Prologul se desfasoara la inceptut pt. un clasament provizoriu,tricoul galben,etc.La ce va referiti dvs.se numeste contratimp care se pune in prolog si cam in penultima etapa.Mai exista si unul pe echipe.Numai bine si sanatate maxima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si pe Dura Ace.

Corect. Asta am vrut sa subliniez.In aceste competitii se folosesc numai echiparile de top.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde... nu toata lumea merge pe echipare de top. Avand in vedere ca o bicicleta moderna de carbon cu tot ce-i mai bun pe ea, roti de carbon pe baieuri etc e sub limita legala de 6.8kg, e loc de cateva sute de grame pentru preferintele individuale, de exemplu pentru o sa mai comoda, sau cand se merge pe pavate pentru furci de ciclocros si V-brake... sau cum e cazul lui cancellara pentru un angrenaj de aluminiu FSA Gossamer pentru ca la puterea lui K-force flexeaza prea tare http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

domnule emil ,ma surprinde ceea ce ziceti dumneavoastra:"acuma totul este la fel numai reclamele difera".va inteleg pasiunea pentru cadrele de otel,dar ele sunt deja istorie,sunt depasite,orict de artistic ar fi ele lucrate sau de mai stiu eu ce firma selecta.in ziua de azi diferentele intre cadrele de carbon e fantastic de mare,dar toutsi cadrele italiene ramin de top!am avut posibilitatea ca in ultima perioada sa testez mai multe biciclete de carbon iar diferentele sa fie mari(greutate,elasticitate,rigiditate,geometrie,confort in deplasare,etc)am testat pinarello dogma 60.1 pe DI 2 si mi sa parut o bicicleta fantastica si exclusivista(credeti ca se aseamana cu vre-o alta bicicleta?!),de departe cea mai buna(la capitolul greutate sta mai slab)am mai mers pe de rosa king 3,willier le roi,williwer izoard,goltz,merida sculptura(cea mai slaba dintre toate),trek madone 4.9 si 4.7,bottechia,time nxr si pot spune ca diferentele intre ele sunt mari la toate capitolele(finisari design,geometrie,etc).

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

E posibil ca sa nu fi fost prolog ,era in 89 dar sigur stiu ca ultima etapa a fost de 25 km si cu finalul care pe vremea acea a facut senzatie .Sa reusesti sa recuperezi 50 sec plus cele 8 sec care i-au dat castig TURUL FRANTEI nu a fost deloc usor .Viteza medie de peste 55 km la ora cred ca si acum starneste invidia multor ciclisti.Sunt foarte curios ce va face CONTADOR in turul ITALIEI care incepe DUMINICA .Nu stiu cat de buna este echipa saxo acum in noua echipa

numai sanatate va doresc

Nea Emile cine e cel care a reusit o medie de 55 km/h ? Greu de crezut asa ceva..am vazut azi in TT-ul din Giro ca cei 9 flacai din diverse echipe scoteau in jur de 53-54 km/h medie...greu de crezut ca acum 20 ani pe alte bicle mult mai modeste decat cele din prezent sa reuseasca asa medie . Nu aveau nici super cadre nici roti cu butuci ceramici sa nu mai vb de pinioane care zik eu ca erau maxim 5-6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde... nu toata lumea merge pe echipare de top. Avand in vedere ca o bicicleta moderna de carbon cu tot ce-i mai bun pe ea, roti de carbon pe baieuri etc e sub limita legala de 6.8kg, e loc de cateva sute de grame pentru preferintele individuale, de exemplu pentru o sa mai comoda, sau cand se merge pe pavate pentru furci de ciclocros si V-brake... sau cum e cazul lui cancellara pentru un angrenaj de aluminiu FSA Gossamer pentru ca la puterea lui K-force flexeaza prea tare http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif

Esti destept , nu m-am gandit la asta :P .
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nea Emile cine e cel care a reusit o medie de 55 km/h ? Greu de crezut asa ceva..am vazut azi in TT-ul din Giro ca cei 9 flacai din diverse echipe scoteau in jur de 53-54 km/h medie...greu de crezut ca acum 20 ani pe alte bicle mult mai modeste decat cele din prezent sa reuseasca asa medie . Nu aveau nici super cadre nici roti cu butuci ceramici sa nu mai vb de pinioane care zik eu ca erau maxim 5-6

Citeste aici
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa nu mai vb de pinioane care zik eu ca erau maxim 5-6

Fane dar cate pinioane crezi tu ca folosesti la un contratimp pe plat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Gizmo ,LeMond ala era tare de tot sa aiba o medie asa buna inca de acum 20 si ceva de ani. Ce rezulta de aici ? Desi tehnologia a avansat progresele se lasa asteptate ? Aceleasi medii orare se scot si acum cu aproximatie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum am vazut si pe ce distanta a scos LeMond 54 km.h medie - Distance 3,285.3 km (2,041 mi).

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Gizmo ,LeMond ala era tare de tot sa aiba o medie asa buna inca de acum 20 si ceva de ani. Ce rezulta de aici ? Desi tehnologia a avansat progresele se lasa asteptate ? Aceleasi medii orare se scot si acum cu aproximatie

Tehnologia a ajutat mult, insa nu se poate depasi limitarea umana. Mediile orare pe ansamblu ale castigatorilor tururilor au crescut fatza de atunci.

Pe de alta parte, nu poti compara etapa de azi c/timp pe echipe dint turul italiei cu cea din 24/07/1989, asa cum ziceai mai sus, pt ca nu a avut acelasi profil; cea din 1989 era usor in coborare si fara multe viraje.

Acum am vazut si pe ce distanta a scos LeMond 54 km.h medie - Distance 3,285.3 km (2,041 mi).

Aia e distanta totala a turului din 1989.

Lungimea etapei a fost de 24,5 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

domnule emil ,ma surprinde ceea ce ziceti dumneavoastra:"acuma totul este la fel numai reclamele difera".va inteleg pasiunea pentru cadrele de otel,dar ele sunt deja istorie,sunt depasite,orict de artistic ar fi ele lucrate sau de mai stiu eu ce firma selecta.in ziua de azi diferentele intre cadrele de carbon e fantastic de mare,dar toutsi cadrele italiene ramin de top!am avut posibilitatea ca in ultima perioada sa testez mai multe biciclete de carbon iar diferentele sa fie mari(greutate,elasticitate,rigiditate,geometrie,confort in deplasare,etc)am testat pinarello dogma 60.1 pe DI 2 si mi sa parut o bicicleta fantastica si exclusivista(credeti ca se aseamana cu vre-o alta bicicleta?!),de departe cea mai buna(la capitolul greutate sta mai slab)am mai mers pe de rosa king 3,willier le roi,williwer izoard,goltz,merida sculptura(cea mai slaba dintre toate),trek madone 4.9 si 4.7,bottechia,time nxr si pot spune ca diferentele intre ele sunt mari la toate capitolele(finisari design,geometrie,etc).

Corect asa este otelul ramane istorie si este depasit din punct de vedere competitional ,referitor la carbon eu am informati doar dupa net si din pacate doar o data am avut placerea sa merg cu un LOOK full carbon cu ultegra echpat si intradevar am zburat pe el catva km .MI l-a imprumutat un strain care are o ruda in blocul nostru si spunea ca la mana doua a dat pe el 2000 euro .De greutate spunea ca are 7.500kg. In schimb diferentele de greutate ,geometrie ,piese si elasticitate nu sunt de acord cu DE ROSA [ce faina bikla de otel a fost] la nivel de profesionisti nu poate fi vorba de diferente decat minime .In turul ITALIEI vreti sa spuneti ca uni ciclisti au biciclete inferioare fata de alti ? In nici un caz ce spuneati dumneavoastra este valabil pentru bicicletele pentru amatori .La nivel de top toate bicicletele au un standard de top .fireste cu mici diferente .CREDE domnul DE ROSA ca intre echipa COLNAGO care folosesc aceste biciclete si TREK sau specialized sunt asa diferente mentionate de dumneavoastra? Eu personal nu cred ,dar daca ma duc in FLOREASCA la magazin si ma uit la bicicletele de acolo intradevar sunt diferente chiar si intre carboane ,dar scuze acelea sunt pentru amatori .Cel putin asta este punctul meu de vedere repet fara a avea cunostinte prea multe despre noile tehnologi

multa sanatate si apropo specialisti de altadata considerau DE ROSA al treilea monstru sacru dupa MASI SI CINELLI

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutam pe dl.Emil.Prologul se desfasoara la inceptut pt. un clasament provizoriu,tricoul galben,etc.La ce va referiti dvs.se numeste contratimp care se pune in prolog si cam in penultima etapa.Mai exista si unul pe echipe.Numai bine si sanatate maxima.

sanatate MULTA ,am cautat si eu pe you tube si asa este era contra timp ,in orice caz corect ca tehnologia a avansat dar valoarea ciclistilor este greu de stabilit .Daca sa zicem ca BERNARD HINAULT ar fi beneficiat de biciclete facute acum credeti ca ar fi mai prejos decat asi de astazi?SAU sa ii dam lui CONTADOR un bianchi din 49 cu care a castigat FAUSTO COPII turul FRANTEI Probabil ca sunt diferente de antrenament de alimentatie si de multe altele.Tiu minte pozele cu COPII care mai avea si cate un baieu rezerva care il cara pe spate .Ce era totusi un factor comun era banuiala de dopaj ,care din cele mai vechi timpuri au fost folosite dar nu intodeauna si dovedite.A fost odata un interviu cu un fost ciclist roman care se lasase de ciclism desi avea rezultate foarte bune si care spunea ...Daca nu bagi ceva in vena nu reusesti sa faci performanta .Cat o fi adevar in asta nu stiu dar efortul supraomenesc in acest sport dur face sa se apeleze la aceste lucruri.Se pare ca se va ajunge la 4 ani suspendare in caz de dopaj,deci riscul este enorm si poate distruge o cariera

sanatate :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut ca cei de la Lampre alearga pe willier trestina,nu am mai auzit pana acum de ea,este ceva ce aceasta marca?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now