Adi_75

Recomandare bicicleta

Recommended Posts

Buna seara,ma numesc Adi,am 35 de ani si sunt din Bucuresti.Dupa biciclete ca Pegas,DHS si mai stiu eu ce,a venit timpul(in sfarsit)sa-mi cumpar o bicicleta noua.Pentru ce-mi trebuie?Pentru toate :rolleyes: ...si de oras,sa pot merge la munca cu ea,si de sosea si de ceva off road,sa ies cu gasca la plimbare.Poate o sa-mi spuneti ca vreau prea multe, dar sunt sigur ca exista o solutie.Bugetul meu este de maxim 2800 ron si ma gandeam la Cube SL Cross Comp.Imi pare o bicla ce poate satisface cerintele de mai sus(parerea mea),voi ce credeti,ce sfaturi sau recomandari aveti?Va multumesc frumos,numai bine.

P.S-Sper ca nu am postat aiurea,daca da, imi cer scuze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit pe forum.

Solutia exista, bugetul e ok dar mai bine cumperi un MTB care te va ajuta si la iesiriile offroad si vei avea si suspensie pe fata.

O mica problema ar fi cu locul de munca. Daca este undeva expus si singura asigurare este un lant/lacat cu care sa prinzi bicicleta de un stalp sau ceva de genu mai bine cumperi o bicicleta second cu 200 de lei sa o folosesti pentru deplasarea la locul de munca si un MTB pentru timpul liber sau deplasarea prin oras cu conditia sa nu fie nesupravegheata bicicleta. Sunt o gramada de hoti prin Bucuresti si ar fi pacat sa te lipsesti de bicicleta noua.

Daca este problema cu spatiul, sunt de cumparat suporti ce se prind pe perete si tin bicicletele cu carlige. Se desfac 2 suruburi de la pipa si se invarte si ghidonul sa fie pararel cu bicicleta, daca deranjeaza, in functie de tipul de suport.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic ca ti-ai ales bine sectiunea si ca raspunsul la ce vrei tu e un ciclocros.

Ultima data cand am vazut Kona Jake era pe la 22-28 de milioane noua, deci te-ai inscrie in buget.

Dar cred ca poti gasi una SH si mai ieftina.

E ok si SL Cross, dar pe un ciclocros te simti altfel, ghidonul ca de cursiera iti da o alta perspectiva asupra ciclismului.

Pe sosea mergi mai bine decat cu un cross, iar pe off-road am mai mare incredere in ciclocros decat in orice bicla de tip oras-trekking.

Citeste si aici - in josul paginii sunt cateva lucruri pe care le poti face cu ciclocrosul.

http://www.ciclism.ro/forums/index.php/topic/941-my-bike-all-road/page__st__150

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare oameni buni,in primul rand multumesc pentru ca ma primiti in randul vostru,in al doilea rand multumesc pentru sfaturile si ideile voastre.Acum ce sa spun,ma gandeam la acel SL Cross pentru ca seamana intr-un fel cu un MB dar cu roti mai mari,ceea ce de nota o viteza mai mare si poate este chiar mai comoda.In ceea ce priveste bicla de ciclocross,este super,dar am o mica(mare)problema: am din cand in cand dureri de spate,oare pozitia aplecata nu-ti da dureri de cocoasa?Multumesc ,numai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Adi,

Daca marimea bicicletei este corecta si pozitia da de asemenea nu vei avea dureri de cocoasa, daca tu esti cocosat depinde si de cat de stramb sau drept stai pe bicla. Dar un ghidon de cyclocross te cam forteaza sa stai drept, intinde coloana, asta doar daca distanta dintre sea si ghidon este cea corespunzatoare pozitiei tale.

Daca e prea scurta lungimea respectiva nu e bine ca stai cocosat iar daca e prea lunga te apleci prea tare si sunt de asteptat dureri in zona lombara, deasupra noadei, de unde se flexeaza trunchiul,

Oricum in zona lobara vei avea niste dureri la inceput dar vor trece cu timpul dupa ce devi ceva mai flexibil in aceea zona. Nimic ingrijorator si daca tot crezi ca este prea jos ghidonul il poti ridica cu o pipa cu unghi mai mare in sus.

Eu iti recomand sa alegi cyclocrosul, este cu totul altceva, plus ca o sa ai mai multe pozitii pe ghidon, adica 3.

Daca esti atent la acel CUBE Cross, pozitia este cam asemanatoare ca pe un cyclocross, doar ca nu ai decat o singura pozitie pe ghidon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare ,

Pentru ca alegerea sa fie facuta cat mai aproape de nevoile tale , as adauga cateva cuvinte legate de un aspect important ref. la schimbatoare .

Exista discutii lungi pe tema asta cu diferente intre Sram si Shimano , de retinut insa este faptul ca Shimano comparativ cu Sram , la aceeasi clasa sa presupunem mid level (chiar si entry level) are un minus dupa parerea mea ce nu-l putem neglija.

Deraiorul spate SRAM are un avantaj tehnic prin faptul ca tragerea e de doua ori mai mare decat la Shimano (respectiv se misca de doua ori mai mult cablu pentru a schimba acelasi numar de pinioane).

Pe wiki avem asa (citez) :

SRAM pioneered what it has dubbed a "1:1 actuation ratio" for bicycle shifting, meaning that for any distance a cable is pulled by the shifter, an equal amount of lateral distance is covered by the derailleur. This approximate doubling of the shifter cable travel reduced its sensitivity to dirt contaminating the system, a significant issue in mountain biking.

In its road componentry, SRAM introduced "Exact Actuation" technology, similar in some ways to the 1:1 system. A distinctive feature of SRAM's road system is the DoubleTap lever. The unique aspect of this shifter is the use of a single lever for both upshifting and downshifting, rather than two as both Shimano and Campagnolo shifters require.

site oficial

- sram 1:1

- exact actuation

Nu sunt distribuitor Sram , nu vreau sa se interpreteze nu fac reclama insa, daca aveam informatia asta acum un an , nu-mi cumparam bicicleta cu schimbatoare Deore ci mergeam pe Sram X5 (echivalent) probabil.

Intre timp , te mai poti informa .

Nu uita de marimea cadrului, tot atat de importanta in raport cu inaltimea ta .

succes

biker78

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare vreau si eu un sfat de la specialisti vreau o bicicleta adevarata de turing sa nu ma lese in drum echipata cu tot ce e mai nou max 2500-3000 de euro multumesc mult

Share this post


Link to post
Share on other sites

90% din problemele care apar se rezolva pe loc cu cateva scule minimale.

Recomand sa nu bagi mai mult de 1000E in bicla si sa investesti si in accesorii bune.

Chestiile trainice care sa le cauti sunt coburile, portbagajele si alte chestii.

Recomand sa:

1. sa ne dai detalii ce fel de ture vrei sa faci

2. rasfoiesti astea http://www.ciclism.r...ru-cicloturism/ vreo 2 3 zile; e aur curat, si e bine sa ai si tu habar macar putin :)

3. o sa primesti recomandari de bicicleta si de accesorii dupa ce treci de punctul 1. , bugetul e cu mult peste necesar

Share this post


Link to post
Share on other sites

90% din problemele care apar se rezolva pe loc cu cateva scule minimale.

Recomand sa nu bagi mai mult de 1000E in bicla si sa investesti si in accesorii bune.

Chestiile trainice care sa le cauti sunt coburile, portbagajele si alte chestii.

Recomand sa:

1. sa ne dai detalii ce fel de ture vrei sa faci

2. rasfoiesti astea http://www.ciclism.r...ru-cicloturism/ vreo 2 3 zile; e aur curat, si e bine sa ai si tu habar macar putin :)

3. o sa primesti recomandari de bicicleta si de accesorii dupa ce treci de punctul 1. , bugetul e cu mult peste necesar

 

 

Buna ziua,

 

   Salutare. Un sfat: cu aceasta bicicleta pot pleca la drum? Multumesc mult.

Felt Qx90d 2013  

 

  Se va merge pe sosea, urcari dese, 10000 km in 4 luni.

 

Multumesc,

Pompi

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 mii km in 4 luni? Te rog detaliaza, ca sa te putem sfatui in consecinta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 mii km in 4 luni? Te rog detaliaza, ca sa te putem sfatui in consecinta!

 

Seara buna!

 

    Dupa o tura cu motocicleta la Nordkapp am ajuns la concluzia ca am gresit mijlocul de transport. Si vreau sa fac pregatirile pentru o "plimbare" cu bicicleta. Motorist o viata intreaga, nu prea am avut cunostinte in ale bicicletelor si sunt undeva sub rangul de incepator, de aceea iata-ma aici. Bugetul este ceva mai limitat decat in momentul cand planuisem prima data aceasta excapada, undeva in 2010, de pana la 5000 lei pentru bicicleta. 

    Am fost astazi si am vazut in showroom bicicleta, dar as prefera un sfat profesionist si eventual alternative.

Multumesc frumos,

Pompi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.