4ad

Amorțeală în zona inghinala

Recommended Posts

Am sperat să pot găsi un titlu mai bun, dar nu pot http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif.

De când mi-am luat bicicleta noua, am o problemă. Cănd stau pe bicicleta un timp destul de scurt (15km) mi se întrerupe circulația în regiunea penisului. Am mai avut o singură dată problema asta până acum, pe bicicleta veche, dar doar la ture lungi, de 100km. Nu mă doare nimic, doar pierd senzația tactilă complet.

E un fenomen de moment, dacă mă ridic din șa 30 de secunde totul revine la normal. Dar eu când merg nu mă ridic niciodată din șa și nu fac pauză mai des de o oră. înălțimea șeii e reglată corect, zic eu.

Am 1.73 și cadru 16.5'' (care e cât cadrul vechi Ghost de 17'', pe măsurate). Șaua e Selle Italia Q-Bik Flow. Ghidonul e semnificativ mai jos decât șaua. Mă gândeam să dau șaua mai în spate, la maxim, și să o înclin un pic în față. Aș mai putea schimba pipa cu una mai lungă și mai înaltă, eventual ghidonul cu unul cu rise mai mare (30mm în loc de 20mm). Am văzut și că există tije de șa care se curbează un pic în spate.

E bine ce vreau eu? Ce recomandați?

Merci,

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.Schimba saua.

2. Fa exercitii de streching in mers.

3.Ridica-te periodic din sa si schimba pozitia.

4. Mai ridica ghidonul. Stai prea aplecat pe fata.

5. Orizontala la sa o faci cu o nivela.

6. Pantalon cu bazon mai moale, profesional.

7. Nu purta indispensabili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

chiar daca suna ciudat, se intampla. Am patit-o si eu cand mi-am dat saua in spate la maxim. Tot din sa trebuie lucrat, ai verificat daca e perfect paralela cu solul? eu am impresia ca s-a ridicat un pic de varf. Daca nu se obisnuieste penisul cu saua, o dau la loc in fata. Oricum, mi se pare ca de cand am dat-o in spate, imi cam amortesc si mainile, desi abia acum stau perfect intinse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Patesc si eu la ture de peste 100. Tot cam la o ora opresc dar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a mai discutat, si cunosc oameni care se plangeau de probleme asemanatoare, la ei problema s-a rezolvat simplu, repede si rapid in momentul in care si-au pus sei Selle SMP TRK, mai multe poti citi AICI. :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Confirm ca Selle SMP TRK e una din solutii . Problema nu e penisul ci nervul din zona perineala , cred ca pudendal se numeste . Presiunea care se exercita in aceasta zona poate sa lezeze nervul.

Problema e destul e serioasa daca nu se iau masuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Egzact" tocmai am citit in pagina la care am facut trimitere:

The Central Channel of the SMP4Bike saddle is large and runs the length of the saddle. It prevents crushing - of the anus, prostate, venae pudendae, deep dorsal vein and artery of the penis, scrotum and testicles in men and the labia majora, minora and the clitoris in women - in more sitting positions than many saddles that just have a hole, not a channel.

Ca idee era un stoc la un magazin in Timisoara (www.coolbiketeam.ro) care insa s-a terminat (io am cumparat 7 http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif ), in momentul de fata se gasesc la CRC interesant este faptul ca sunt doua modele unu barbatesc si unu de dama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vad ca au scris si altii, aceeasi solutie pe care vroiam sa ti-o sugerez si eu, respectiv saua Selle SMP TRK. Eu folosesc alternativ doua sei, respectiv TRK-ul (si este singura sea care a primit binecuvantarea de la urologul meu, exact din motivele invocate de tine) si o Selle Italia Trans Am XO, care are si ea acel canal central. Cu orice sea "normala" patesc si eu exact ceea ce povestesti tu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

imi cam amortesc si mainile, desi abia acum stau perfect intinse.

Efectul, cauza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Egzact" tocmai am citit in pagina la care am facut trimitere:

Ca idee era un stoc la un magazin in Timisoara (www.coolbiketeam.ro) care insa s-a terminat (io am cumparat 7 http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif ), in momentul de fata se gasesc la CRC interesant este faptul ca sunt doua modele unu barbatesc si unu de dama.

cea de dama e putin mai lata si putin mai scurta , destul de logic :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine imi imprumuta o astfel de sa pentru o zi? Si eu simt amorteala, dar decat pe trainer la antrenamentele de anduranta (lungi, intensitate medie (deci mare parte din greutate ramane pe sa, nu ca atuni cand apesi foarte tare pe pedale) si ritm constant) si nu neaparat in zona aia.

Va rog si multumesc, desigur! Pot sa ofer un Selle Italia trans am XO sau Selle Italia XR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saua e problema. O pateam si eu pe o sa :D Si am schimbat-o urgent :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, chiar așa, cine împrumută o astfel de șa, sau una asemănătoare care are acel canal central mare? Sunt din Sibiu... N-am la schimb decât un Selle Italia Q-Bik Flow. Ar trebui să-mi dau repede seama dacă rezolvă problema.

între timp, are rost să schimb pipa? Cum să fie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai poti incerca si WTB SpeedV. Aceasta are acea regiune, care la SMP-ul asta este goala, fabricata din gel. Nu e acelasi lucru, insa e foarte aproape.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă Selle SMP rezolvă problema, mi-aș lua un model mai scump și mai ușor, dar în nici un caz nu o să dau 220EUR pe ceva care nu știu sigur că e bun, de aia aș vrea să încerc înainte.

Dacă nu găsesc de împrumut mi-o lua un Selle SMP TRK, cea mai ieftină care are forma respectivă.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posibil.

Am suferit si eu de problema asta la prima tura de cateva zile, am pus cealalata sa (o Selle Italia ceva "gel si elastomer", cu canal central) si s-a rezolvat.

Dar cred ca o sa incerc si Selle SMP TRK, ca asta de-acum ma jeneaza cu marginile exterioare - SMP TRK pare mai rotunjita prin partile alea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă găsiți Selle SMP TRK de cumpărat în Romania, spuneți vă rog și de unde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din căte ştiu DHS-ul (DHS-BP, mai exact) aveau TRK-ul. Deci dă o fugă pe la magazinele din Sibiu şi întreabă-i dacă cumva aduc marfă de la DHS. Dacă-ţi răspund afirmativ roagă-i să se uite pe stocul DHS-ului şi să vadă dacă mai este disponibilă şaua.

O posibilă rezolvare a problemei ar fi să cobori puţin şaua.

io am cumparat 7

CÂÂÂTEEE?!? http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

SAPTE! http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif Pentru aproape toti prieteni mei care au si biciclete! :D La coolbike in Timisoara fiind stocul vechi au fost ieftine - 94 lei. Daca le cumperi acuma de pe CRC ajung pe la 180-200 lei. In momentul de fata astept o comanda de la CRC de unde am luat... Ai ghicit tot pentru niste prieteni! :)) Asa deci am luat una de dama si una barbateasca... o sa le pun una langa alta si am sa le fac o poza! http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/cool.gif

@ 4ad tocmai s-a dat una la Marketplace... vroiam s-o iau eu ca mai am prieteni care nu o ard pe ciclism.ro si vor si ei insa mi-a sutit-o cineva. Si sa vezi ironie tipul care o vindea este din Sibiu, a vandut-o cu 75 lei, folosita de trei ori, da' lui ii era cam lata...

La www.coolbiketeam.ro nu mai au dar ziceau ca au facut comanda ata ca vor fi mai scumpe decat lotul vechi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din experienta mea, cu orice sa moale iti amoreteste :rolleyes: Am mers pe San Marco Aspide , Concor , Selle Italia Slr si nu a fost absolut nicio problema cu amorteala. In schimb pe bicla de oras sau pe mtb-ul lui fratimiu unde sunt doua sei foarte moi amorteste si in 10 minute http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/huh.gif Probabil depinde de fiecare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil ca stii deja ca, in sa, te sprijini de fapt pe doua varfuri ale bazinului. Pipaie cu mana prin zona respectiva si o sa le simti. Amorteala apare daca cele doua oase nu se sprijina bine in sa, adica saua nu are latimea potrivita.

Magazilele care vand sei Specialized au un fel de dispozitiv care masoare distanta - te asezi cu fundul pe chestia respectiva, si raman amprentele de la cele doua oase - functie de distanta dintre ele, iti alegi saua (cam cu 5-10 mm mai lata decat distanta dintre oase). Daca nu ai acces la masuratoarea respectiva, poti sa folosesti o bucata de corrugated cardboard (din cauza ca e destul de moale), pe care o pui pe o treapta a unei scari, si te asezi cu fundul pe ea cam in pozitia in care stai pe bicla. Cand te ridici o sa vezi cele doua adancituri - masori distanta dintre centrele lor si afli ce latime de sa iti trebuie. Acum, cand spun pozitia in care stai pe bicla, trebuie sa fii atent pentru ca distanta dintre oase se mareste cu cat pozitia corpului e mai verticala (a la mersul pe cruiser), si se micsoreaza cu cat stai mai aplecat in fata (a la mersul pe road bike cu drop mare intre sa si handlebar drops). Am exagerat putin ca sa intelegi mai bine.

Daca saua e prea ingusta, atunci cele 2 oase se sprijina pe exteriorul aripilor seii, si nu pe partea cea mai de sus - deci partea din mijloc a seii o sa apese unde nu trebuie si taie circulatia. Cu love channel sau fara, daca e prea ingusta, tot o sa amorteasca.

Daca e prea lata, te deranjeaza la pedalat - cel putin daca faci mai mult decat sa te plimbi prin parc.

Mai e un factor: daca shell-ul seii e prea moale, o sa se lase sub greutatea ta, deci chiar daca saua are latimea potrivita, tot o sa apese intre picioare.

Concluzia: shell tare, latime nici prea mare, nici prea mica. Daca ai si love channel e bonus.

  • Upvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa deci am luat una de dama

Nu stiu cat de bune sunt pentru dama, posibil sa scape presiune si sa faca brrrrrrr pe offroad ! :P

Probabil ca stii deja ca, in sa, te sprijini de fapt pe doua varfuri ale bazinului. Pipaie cu mana prin zona respectiva si o sa le simti. Amorteala apare daca cele doua oase nu se sprijina bine in sa, adica saua nu are latimea potrivita.

Magazilele care vand sei Specialized au un fel de dispozitiv care masoare distanta - te asezi cu fundul pe chestia respectiva, si raman amprentele de la cele doua oase - functie de distanta dintre ele, iti alegi saua (cam cu 5-10 mm mai lata decat distanta dintre oase). Daca nu ai acces la masuratoarea respectiva, poti sa folosesti o bucata de corrugated cardboard (din cauza ca e destul de moale), pe care o pui pe o treapta a unei scari, si te asezi cu fundul pe ea cam in pozitia in care stai pe bicla. Cand te ridici o sa vezi cele doua adancituri - masori distanta dintre centrele lor si afli ce latime de sa iti trebuie. Acum, cand spun pozitia in care stai pe bicla, trebuie sa fii atent pentru ca distanta dintre oase se mareste cu cat pozitia corpului e mai verticala (a la mersul pe cruiser), si se micsoreaza cu cat stai mai aplecat in fata (a la mersul pe road bike cu drop mare intre sa si handlebar drops). Am exagerat putin ca sa intelegi mai bine.

Daca saua e prea ingusta, atunci cele 2 oase se sprijina pe exteriorul aripilor seii, si nu pe partea cea mai de sus - deci partea din mijloc a seii o sa apese unde nu trebuie si taie circulatia. Cu love channel sau fara, daca e prea ingusta, tot o sa amorteasca.

Daca e prea lata, te deranjeaza la pedalat - cel putin daca faci mai mult decat sa te plimbi prin parc.

Mai e un factor: daca shell-ul seii e prea moale, o sa se lase sub greutatea ta, deci chiar daca saua are latimea potrivita, tot o sa apese intre picioare.

Concluzia: shell tare, latime nici prea mare, nici prea mica. Daca ai si love channel e bonus.

Bun raspuns, bravo ! ;)

Trebuia lasat titlul asa cum era, amorteala este mai precis in penis(corpii cavernosi) si nu in zona inghinala, am fost pudici ?! http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/huh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuia lasat titlul asa cum era, amorteala este mai precis in penis(corpii cavernosi) si nu in zona inghinala, am fost pudici ?! http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/huh.gif

Ai dreptate, am fost imprecis - amorteala despre care am vorbit este chiar acolo unde spui tu. Si se trateaza cu o sa de latime potrivita http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/cool.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.