ovidiu

10.07.2011 - Surmont MTB Challenge - Azuga - Recomandat Ciclism.ro

Recommended Posts

Surmont Mountain Bike Challenge este primul eveniment de ciclism montan din arealul pitoresc al vaii Azuga si al muntilor Baiului, desfasurat la mai putin de 150 km distanta de Bucuresti.

Evenimentul este organizat de catre Surmont Club, in parteneriat cu Primaria Orasului Azuga si a ajuns la editia a II-a.

Evenimentul va beneficia de cronometraj cu Chip Winning Time

Website: http://www.maraton.surmont.ro/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun asa. Sper sa ajung si eu la editia de anul acesta, daca nu apare ceva neprevazut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

100 de procente o sa fiu prezent.

Sper sa schimbe finishul acela in coborare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate se gandesc organizatorii sa scoata cumva urcarea de pe partia Cocosul, as aprecia pozitiv :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate se gandesc organizatorii sa scoata cumva urcarea de pe partia Cocosul, as aprecia pozitiv :)

Nu,nu.. Aia e cireasa de pe tort.. :D

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa ramina !

eu sper sa reusesc sa o urc pe bicicleta anul asta :)

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa ramina !

eu sper sa reusesc sa o urc pe bicicleta anul asta :)

Am incercat anu trecut de 5 ori in zile diferite , frustrant e, ca ai impresia ca poti dar la final panta devine foarte agresiva si nu mai poti http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif

Ideal e sa mergi in zig zag , da mie nu prea imi iese intoarcerea aia daca e prea abrupt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am incercat anu trecut de 5 ori in zile diferite , frustrant e, ca ai impresia ca poti dar la final panta devine foarte agresiva si nu mai poti http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif

Ideal e sa mergi in zig zag , da mie nu prea imi iese intoarcerea aia daca e prea abrupt.

Ma gandesc ca daca te ridici din sa ar trebui sa poti . Problema e ca in momentul in care ajungi acolo, nu prea mai ai energie sa faci asta ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost simbata asta pe o combinatie intre traseul lung si cel scurt de anul trecut...

Din pacate pe ultima coborire a buclei de la tura lunga (in zona punctului 26 de pe harta http://www.bikemap.net/route/1013815) a aparut o zona foarte mare de padure defrisata, care in momentul asta nu prea e abordabila - copaci doboriti pe traseu, radacini scoase din pamint, drum/poteca distruse pe bucati mari... arata destul de urit...

chiar ne gindeam cum or sa faca organizatorii daca vor sa pastreze acelasi traseu... http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/mellow.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ideal e sa mergi in zig zag , da mie nu prea imi iese intoarcerea aia daca e prea abrupt.

Nu pricep cum in zig zag. Mi se pare complicat, pierdere de timp si implicit energie. Nu inteleg nici cum au facut-o unii in peste 3 minute. Mi se pare mai greu sa urci incet bucatica aceea. O faci constant dintr-o bucata sau n-o faci. Probabil particularitatile fiecaruia.

Anul trecut mi s-a parut ca organizatorii n-au estimat corect kilometrul la care incepea urcarea(important pentru cei care nu cunosc zona). Ma asteptam cu vreo 2 km mai inainte, am crezut ca au renuntat si asa m-a luat cam prin surprindere(nestiind care-i pirtia Cocosul).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma gandesc ca daca te ridici din sa ar trebui sa poti . Problema e ca in momentul in care ajungi acolo, nu prea mai ai energie sa faci asta ...

E destul de inclinat si nu aveam aderenta cand ma ridicam in picioare .

Io m-am dus in afara concursului doar pentru urcarea aia.

@liviu

Pur si simplu mergi in zig zag ca sa micosrezi inclinatia pantei(sau rampei , mai corect).

Sunt si strazi construite in zig zag , tocmai din acest motiv , un mic exemplu(click)

Normal ca e mai putin eficient decat sa mergi in linie dreapta , doar ca daca nu poti asta e alternativa , oricum la ce inclinatie are urcarea la un moment dat io zic ca avansezi mai rapid pe jos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu pricep cum in zig zag. Mi se pare complicat, pierdere de timp si implicit energie.

Ai putea sa fi auzit de varianta numita 8-uri si, daca urmaresti competitiile de sosea, sigur ai si vazut-o la vreun ciclist evadat, intr-o etapa montana, cu ceva momente inainte sa il prinda plutonul, pentru ca nu mai are energie sa mearga drept, si incearca sa "imblanzeasca" panta prin aceste serpuiri...

Ma indoiesc ca poate fi aplicata cu succes in offroad, dar poate sunt unele portiuni care se preteaza...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost simbata asta pe o combinatie intre traseul lung si cel scurt de anul trecut...

Din pacate pe ultima coborire a buclei de la tura lunga (in zona punctului 26 de pe harta http://www.bikemap.net/route/1013815) a aparut o zona foarte mare de padure defrisata, care in momentul asta nu prea e abordabila - copaci doboriti pe traseu, radacini scoase din pamint, drum/poteca distruse pe bucati mari... arata destul de urit...

chiar ne gindeam cum or sa faca organizatorii daca vor sa pastreze acelasi traseu... http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/mellow.gif

e grav ce se intampla cu padurile din cauza defrisarilor. daca lucrurile contiua in ritumul asta, generatiile viitoare nu vor mai sti ce inseamna aia padure :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma indoiesc ca poate fi aplicata cu succes in offroad, dar poate sunt unele portiuni care se preteaza...

Pai vad ca stii de ce am spus ce-am spus... Cind e prea inclinat mai mult te chinui facind opturi. Poti chiar sa te blochezi la viraje. Pe asfalt e cu totul altceva. Exemplul ce mi-l da CristiC este de sosea construita in zig zag, dar in offroad la un moment dat nu mai poti sa "construiesti"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai vad ca stii de ce am spus ce-am spus... Cind e prea inclinat mai mult te chinui facind opturi. Poti chiar sa te blochezi la viraje. Pe asfalt e cu totul altceva. Exemplul ce mi-l da CristiC este de sosea construita in zig zag, dar in offroad la un moment dat nu mai poti sa "construiesti"...

Ti-am dat exemplu ala pentru ca credeam ca nu ai inteles care e sensul sa faci opturi.

Pe urcarea despre care vorbesc se pot face opturi, e suficient de lata fiind o partie de ski, mai corect zis zig zaguri deoarece mergi 4-5 metri in dreapta apoi o iei in stanga , opturile teoretic ar fi mai din scurt.

Iti zic sigur ca asa se poate urca in zig zag pentru ca am fost cu un prieten din predeal care a urcat asa de fata cu mine .

Nu fac pe expertul pentru ca nu sunt , zic si io ce am vazut... http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/unsure.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oare nu confundati cu concursul de la Predeal ? :-?

Eu am fost anul trecut la concursul de la Azuga si nu-mi aduc aminte de vreo urcare imposibila...si nu-s vrun Lance Armstrong

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oare nu confundati cu concursul de la Predeal ? :-?

pe Cocosul s-a urcat la Predeal + Azuga doar tura lunga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bineinteles ca am fost la tura scurta :))))

gata m-am lamurit acum de ce nu m-a doborat nici o urcare :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vorbit astazi cu Tibi si de maine o sa se dea drumul la inscrieri.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.