Sign in to follow this  
Frankie

Biciclete nemtesti

Recommended Posts

Guest

univega este nemtzeasca si e dealer autorizat in timisoara:sport bike center.pe lainga asta mai aduc si Marin,americane,Merida,taiwan,dar mai mult mtb.cursiere doar la comanda cred.

marty, numa asa de curios, ce americane aduc? aduc si moots?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genubike... ceea ce am spus despre nemti nu e neaparat valabil pt ei dar si pt alti producatori europeni. omul care detine Bikeright pe Europa si aduce pentru Romania a fost foarte important in nasterea si evolutia Be One Bikes iar pt el Germania e un loc important unde se dezvolta produsele in domeniu asta. E adevarat ca in Taiwan se fac multe insa cand vrei sa produci ceva o poti face froarte bine si in Europa... Stevens o face sigur, Radon, Focus, Cube, nu bag mana in foc pt ele dar e clar ca nemtii au cu ce. La fel de bine cum unii pleaca sa produca in Taiwan... altii se retrag de acolo. In momentul in care ai de facut un produs poti alege o multime de destinatii. Daca e util am sa cer o lista de produse facute la nemti.... cine le face si pt cine... dar nu asta e ideea ci faptul ca nemtii au un cuvant de spus in acest tip de afacere... si dupa spusele omului cu Be One-ul ei iti dau cea mai mare bataie de cap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cand vrei sa produci ceva o poti face froarte bine si in Europa... Stevens o face sigur, Radon, Focus, Cube, nu bag mana in foc pt ele dar e clar ca nemtii au cu ce.

Hm, nu e chiar asa. Inainte sa continuam discutia, recomand lectura primei pagini a acestui topic.

Vad ca nu s-a perceput nuanta din interventia lui vlad. Cred ca ideea e ca marcile germane sunt ok, dar sa nu ne mintim pe noi insine crezand ca sub aceste marci se vand biciclete fabricate (nu asamblate) in Germania.

@gabee: omul a zis "[biciclete, n.m.] Marin, adica americane". Get it? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Genubike... ceea ce am spus despre nemti nu e neaparat valabil pt ei dar si pt alti producatori europeni. omul care detine Bikeright pe Europa si aduce pentru Romania a fost foarte important in nasterea si evolutia Be One Bikes iar pt el Germania e un loc important unde se dezvolta produsele in domeniu asta. E adevarat ca in Taiwan se fac multe insa cand vrei sa produci ceva o poti face froarte bine si in Europa... Stevens o face sigur, Radon, Focus, Cube, nu bag mana in foc pt ele dar e clar ca nemtii au cu ce. La fel de bine cum unii pleaca sa produca in Taiwan... altii se retrag de acolo. In momentul in care ai de facut un produs poti alege o multime de destinatii. Daca e util am sa cer o lista de produse facute la nemti.... cine le face si pt cine... dar nu asta e ideea ci faptul ca nemtii au un cuvant de spus in acest tip de afacere... si dupa spusele omului cu Be One-ul ei iti dau cea mai mare bataie de cap.

http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif Top10

Share this post


Link to post
Share on other sites

atata timp cat un om care lucreaza de peste 10 ani in domeniu la nivelul de productie si conducere a unei asemenea afaceri... proiecteaza cadre, a condus ekipe de ciclism... a vazut cupe mondiale... olimpiade etc... si merge in taiwan de cateva ori pe an... stie exact unde, cine, la ce pret si cat face... si spune ca nemtii scot raportul pret/calitate cel mai bun... inclin sa-l cred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PS... scuze am recitit tot topicul si am inteles unde se bate 100% german. N-am ideri preconcepute despre nemti.... de obicei... cadrele le pun pe un cantar... sau bicicletele... ma uit la care sunt piesele cu care sunt ekipate si merg cu ele... ca e german ca e taiwan... insa pana la urma produsul care circula pe o anumita piata cu concurenta foarte puternica ajunge sa fie mai mult sau mai putin combativ... Iar piata de acolo cerne foarte mult produsele si preturile... si intr-un fel sau altul asta se vede si la noi vis a vis de marcile care au intrat sau vor intra pe piata... Cube, Focus, Stevens si sunt convins ca sunt si vor fi mai multe. E greu sa te impui in fata nemtilor ba mai mult vin ei si se impun peste tine. Sunt multe de povestit aici insa se poate spune ca nemtii sunt o forta in domeniu. Nu pot sas impartasesc ideea ca oricum toate sunt facute in Taiwan si toate sunt la fel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce ii facut in taiwan nu ii naspa facut (desi mai sunt exceptii) insa voi nu ati dat nici o firma care se face cu adevarat in germania, stiu cine importa cube, focus, ktm si am vazut si ceva radon si pe ele scrie made in taiwan, deci nu va mai aburiti intre voi ca sunt facute in germania, o fi asamblate acolo dar atat ... nu mai visati

@ Andrei: esti cam pe din afara cu tara de provenienta a cadrelor....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saracul Gabee de un an tot spune povestea cu taiwanu' (ma mir ca nu-l doare gura) si voi tot o lalaiti cu germania cu italia etc.Plus ca toate cadrele sunt bune.Bani sa fie si putere sa-l rupeti mergand ...Alegerea de cele mai multe ori e o chestie personala(la mine spre exemplu tre' sa aiba putin mov).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un exemplu de bicicleta ( :?: :wink: de oras si plimbarit :wink: :?: ) cu un procentaj de componente "pur nemtesti" foarte mare :

http://radforum.niklaus.name/Petterson_lenker_2.jpg

(Copyright bikefreaks.de)

Cadru de otel (daca portmoneul permite din noblex) handmade by mesterul Pallesen (Norwid)

Suport handlebar bag (Ortlieb) / de aici deduc ca si gentile folosite sint 100% Ortlieb

Portbagaj (Tubus)

Lampa B&M (Busch & Müller) / sper sa nu ma-nsel

Speedhub (Rohloff)

Frine HS66 + HS33 (Magura) / de remarcat combinatia "nonortodoxa" si incrucisata a manetelor de frina HS66 si HS333

Gripshifter special (Mittelmeyer) pentru combinatia Rohloff / ghidon de cursiera

Aparatori (SKF) / probabil

Dinam integrat in bucsa fate (SON) / nu se poate vedea dar tin minte ca proprietarul a specificat asta intr-o discutie

Cauciucuri Marathon (Schwalbe) / Nu se poate vedea dar stiu eu foarte bine ce papuci incalta baietii care se urca pe asa ceva / Schwalbe produce in Indonesia :?:

Bicicleta asta costa "nu putin" (prin 2002 dac aveai 3000 si de EUR in portmoneu trebuia sa mai mergi la imprumutat daca vroiai sa devi "proprietar").

O intrebare in runda asta ilustra : care dintre forumisti ar investi bani in aceasta biciclete nemteasca care are, incepind cu cadrul, numai componente valoroase din segmentul premium dar nu poarta un nume de brand sunator (e numai ceva pentru un cunoscator :wink: ) si nu e nici mainstream ? Arata prea mult a bicicleta si nu a accident de constructie futuristica? Nici unul ? Probabil; asta nu-i bicicleta de falit, asta-i bicicleta de facut mii si mii de km, asta-i bicicleta care face fata pe ori ce anotimp, pe aproape ori ce drum, si la munte si pe plat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

asta nu-i bicicleta de falit

cred ca faci referinta la cursierele noastre 'made in italy' http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif sigur ca nu ne putem face nevoile in gusturile oamenilor,dar sti ce ma uimeste pe mine?criticam aceste bicle de firma dar nici un critic nu are o bicla no name

asta-i bicicleta de facut mii si mii de km

pt cicloturism,dar din pacate aici suntem si mai departe,unii nici macar nu Inteleg sensul cuvantului,iar daca aprofundeaza ideea ies la o tura In parc sa traga o poza doua sau in cazuri exceptionale In padurea de langa oras

recunosc ca nu as da atatia bani pe bicla postata de tine, pt ca nu-mi permit o bicla "doar" pt cicloturism,si cred ca nu e numai cazul meu,3000 de europeni se castiga in Germania In doua luni, iar In Romania In 10 luni

Frankie

Bugetul este limitat undeva in jur de 1.500 RON.

Share this post


Link to post
Share on other sites

domnilor, eu nu ma prea pricep la shurubareala; stiu sa ma uit daca o bicicleta este bine echipata si stiu la ce foloseste cam fiecare tip de cadru. pot sa ma mandresc cu o achizitie recenta, si anume un cube ltd pro 2008, cumparat de la mircea (assport). desi nu am avut ocazia sa o plimb decat cateva zeci de kilomentri (deh, cam frig afara!), va pot spune ca este o adevarata bijuterie si ca ceea cu ce se lauda producatorii, cum ca are potential de maraton, este perfect adevarat. dupa o ora si jumatate in sa, pe drumurile bucurestiului nostru imputzit, nu simteam aproape nicio durere la spate sau in brate, pozitia de condus fiind, asadar, extrem de confortabila. pedalatul se face smooth, iar franele hayes strokes sunt de o precizie si dozabilitate de nedescris. in consecinta: luati din gama ltd de la cube si nu o sa fiti dezamagiti!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest cioc

" iar franele hayes strokes sunt de o precizie si dozabilitate de nedescris"

cred si eu.. :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stefane, initiatorul topicului a vorbit de “biciclete germane” si nicicum de “cursiere germane”. As vrea ca si rapunsul meu sa fie inteles la fel; am scris “bicicleta de falit” nicicum “cursiera de falit”. Poate in ziua de azi in Romania numai cursiera e considerata bicicleta si restul un fel de mai multe feluri (ca membru vechi a acestui forum am tot mai mult aceasta impresie). Acest fenomen il reflecta foarte bine fraza unui membru “renumit” :wink: de pe acest forum care cindva a scris “pe mine ma intereseaza numai ciclismul si nu biciclismul :?: ”, sau cam asa, fara a defini exact ce intelege maria sa prin ciclism si biciclism. La fel de bine puteam pune in postingul meu o cursiera de la acelasi producator; probabil cu aceasi rezonanta, chit ca n-ar fi fost o bicicleta “doar” pentru cicloturism. Daca cineva nu-si poate permite (poate nici nu are loc) o bicicleta speciala pentru fiecare ramura a acestui sport bicicleta prezentata de mine este un compromise aproape perfect, dar bine-nteles un compromise. BTW, 3000 de EURopeni se cistiga si in doua saptamini; depinde de calificare si bransa (sa nu ma pui acum in situatia sa ma dau mare chiar daca si eu sint Made in Romania :wink: ).

OFF TOPIC

Ceea ce spui referitor la cicloturism este foarte adevarat (ajunge sa arunci un ochi peste acest forum cit de cit mai rasarit); pentru 99,99 % din populatia Romaniei asta este un cuvint strain si va ramine cuvint strain in urmatorii 20 de ani. Incerc sa fac reclama pentru Romania ca destinatie cicloturistica pe forumuri straine cu o clientela cu mintea mai deschisa pentru aceasta tema; aici nu are nici un rost, din pacate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

cred ca faci referinta la cursierele noastre 'made in italy' http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif sigur ca nu ne putem face nevoile in gusturile oamenilor,dar sti ce ma uimeste pe mine?criticam aceste bicle de firma dar nici un critic nu are o bicla no name

am avut un mtb noname(cadru ce-l gasesti la mai multe branduri), am un croser noname(cadru ce-l gasesti la mai multe branduri) cumparate la pretzuri de 1/4 din pretzul de brand. 8) (noi, cu garantie).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this