stefanhellzone

Vreau sa ma antrenez pentru urcat

Recommended Posts

Pai nu am inteles cum vrei sa faci si care este scopul. In functie de scop se poate defini un program de antrenament, recuperare, intensitate samd. Poti lucra pe grupe musculare sau in regim de circuit. De multe ori lumea spune: nu vreau sa ma fac mare, dar ce nu reazieaza este ca si sa vrei, nu te vei face mare peste noapte :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu fă rotiri de trunchi cu haltera in spate. E ineficient si periculos. Ridicari de trunchi si ridicari de picioare e tot ce ai nevoie.

Pentru picioare poti lucra de doua ori pe saptamana daca nu mai pedalezi. Un antrenament de rezistenta si unul de putere.

Pentru partea superioara e suficient un antrenament pe saptamana. Ori imparti partea superioara in doua zile ori faci tot odata, cum te simti mai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate el are doar 25kg, daca am inteles bine. Nu prea poti sa faci forta la picioare cu atat chiar si daca faci geno intr-un singur picior, chiar daca ai 60kg masa corporala. Ma rog, ceva stimul este, dar pentru o perioada scurta si pornind de la un muschi total neantrenat. Si pentru fandari este foarte putin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergeti oameni buni si urcati dealuri/munti. Astea sunt cele mai bune antrenamente pe care le puteti face

Share this post


Link to post
Share on other sites

<):)  <):) Eventual pe cod galben sau portocaliu,pentru ca efectul sa fie garantat >-) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eventual o tranta dreapta cu ursul. Nimic nu te caleste mai mult decat asta. Urcatul pe munti ... eye of the tiger.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eventual o tranta dreapta cu ursul. Nimic nu te caleste mai mult decat asta. Urcatul pe munti ... eye of the tiger.

2015-08-22-1651_55d88c6bddf2b35d75b15909

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intreb si eu aici ca pare locul potrivit.

In seara asta am dat o tura de dificultate medie, si pe ceas am HR mediu 131, HR Max 203. Na aici e problema, ca nu am avut sprinturi foarte puternice de sa simt ca imi dau duhul.

Acum trei ani, cand inca nu pedalam consecvent, am facut un test de efort la spital si mi-a iesit HR max de 182. E posibil ca acum la 28 de ani sa am un HR Max de 203 sau o fi fost vreo eroare de senzor? Se intampla sa mai greseasca pe plus senzorii astia ?

Ceasul e un Halenji codat de la Decathlon.

201 poate fi foarte bine eroare de masurare. Schimba bateriile sau verifica centura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uneori, daca ai o scula de max 100 ron, mai da rateuri, interferente,etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ups.
Miroase. 
E un topic stătut.
Voi vedeți cui răspundeți? 

;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca si ursul ala a murit de batranete...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now