Sign in to follow this  
ionutcristian

Clesti de frana de tip cursiera

Recommended Posts

Are cineva o frana caliper de spate dualpivot cu bratele mai lungi, minim 73 mm (long reach)? Sau daca ati vazut prin magazinele de la noi asa ceva. As prefera neagra, dar nu refuz nici alta culoare.

Merci!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are cineva o frana caliper de spate dualpivot cu bratele mai lungi, minim 73 mm (long reach)? Sau daca ati vazut prin magazinele de la noi asa ceva. As prefera neagra, dar nu refuz nici alta culoare.

Merci!

am eu unele Weinmann 570 TOP cu brat lung dar sunt cu un singur pivot, sunt din aluminiu , destul de rigide la franare la 20 de lei bucata sau 35 de lei setul ...sau poti incerca , daca se potriveste , Shimano Sora....la mine au mers dar am schimbat sabotii cu unii care au surubul fixat in partea de sus, iar sabotii i-am prins pe bratul franei jos de tot....franeaza ok , nu atinge cauciucul....dar franeaza pe paretea superioara a jantei....

Share this post


Link to post
Share on other sites

acum vin eu cu intrebarea: stie cineva ce as putea sa fac ca sa imi calce sabotii mai jos pe janta ...pt ca-s lasati la maxim in jos si franeaza in partea superioara a jantei , cam la limita...am frane Shimano Sora , ma gandeam pe fata , la furca , sa adancesc locul in care vine axul prins cu cativa milimetri...cat sa vina ok sabotul,dar stau pe ganduri , mi-e ca stric furca...iar pe spate nu am idee ce as putea sa fac.

Astept sugestii! :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai bine schimbi frâna (cu una cu brațele mai lungi) decât să strici furca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Pandy : ma cam doare sufletul , ca doar ce am cumparat setul asta de frane:))) , greseala de incepatori , trebuia sa masor sa vad daca e totul ok.....tine ok si asa , dar ma calca pe nervi cand vad ce e la limica

Share this post


Link to post
Share on other sites

O nelamurire.

Se da un set de clesti calpier si o pereche de manere .

Nu-mi dau seama exact ce anume reprezinta Brake-pad height adjustment ratio: 40÷50 mm (measured from brake fixing-bolt to brake-shoe-nut) .

Ar trebi ca distanta respectiva sa se reflecte cumva in cursa manerului ?

 

LE - Cred ca m-am prins, e plaja de pozitionare a tamburului.

Ramane in picioare intrebarea legata de celalalt aspect, manerul trebuie sa aiba o anumita cursa sau este suficient sa fie compatibil cu sistemul calpier ?

Edited by LucianTheOne
Unire

Share this post


Link to post
Share on other sites

vezi tu, mai sus s-a discutat mult de această caracteristică, în termenii de "braţe lungi" (long reach) sau "short".....practic e distanţa pe verticală dintre şurubul de prindere pe cadru şi şuruburile saboţilor - determinant ca frâna să fie compatibilă cu furca/cadru, încât saboţii să calce pe jantă

maneta de frână potrivită trebuie să fie de tip cursieră (sau cantilever-la MTB, însă nu tip V-brake)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this