ovidiu

31.07.2011 - Iron Bike - Oradea - Recomandat Ciclism.ro

Recommended Posts

A trecut deja ceva vreme de la concurs, dar mă simt din ce în ce mai recunoscător față de organizatori pentru treaba impecabilă pe care au făcut-o. Nu am mai văzut atâta pasiune. Încă de acum îmi anunț participarea, fie la IBO în cazul în care am partener, fie la PCMB, tura mai scurtă. Suntem alături de organizatori, alături de Tibi și vă susținem în ceea ce faceți, fiindcă o faceți bine. Sunt puțin trist, gândindu-mă la emoțiile prin care au trecut cei care s-au ocupat de organizare. Lucrul ăsta m-a impresionat mai mult decât vreun premiu sau un loc pe podium. Oamenii sunt de calitate, nu cantitate. Felicitări și tot respectul pentru un concurs greu de strunit, dar pe care ei au reușit să-l ducă înaintea noastră într-un mod profesional. Felicitări iarăși!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

IBO 2010 a fost cel mai frumos concurs la care am participat vreodata. IBO 2011 este al doilea cel mai frumos concurs la care am participat vreodata :). In primul rand datorita organizatorilor, Tibi si echipa lui sufletista m-au facut sa ma simt pretuit ca si concurent nu ca si platitor de taxa de participare. Decizia de intrerupere a fost una naturala, logica si a dat dovada de faptul ca acesti oameni s-au gandit la siguranta noastra, a participantilor. Dupa ceea ce a patit Stefan anul trecut, nu puteau sa riste ca acest concurs sa treaca de pragul dementei. Oricum este un concurs dement :), dar ar fi fost de-a dreptul criminal daca ar fi continuat.

Concursul in sinea lui ne-a macinat rapid echipa, freewheel distrus al coechiperului fara sanse de resuscitare m-a facut sa continui cu Stefan si Daniel (Maniacii) cu care am ajuns doar pana la CP4. Zona de chei si interminabilele treceri prin rau au fost de vis. Am regasit cu drag primele doua urcari de anul trecut si coborarea prin jgheabul de lut pe care anul acesta am stiut sa o ocolesc. MARE pacat pentru ca vremea a fost cum a fost...

Din vraistea de mai sus, asa, printre randuri, un singur lucru vrea sa ramana: SPER SA EXISTE IBO 2012 EXACT PE TRASEUL DE ANUL ASTA. Distanta pana la Oradea ne face pa noi cei din Bucuresti sa nu putem sa ne bucuram de aceasta zona decat la ocazii speciale iar IBO este SINGURUL motiv pentru care m-as duce acolo.

Felicitari inca o daca oamenilor din organizare si multumim celor care au indurat vreamea groaznica asteptandu-ne in CP-uri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru a descrie conditiile fara cuvinte, placute noi montate inainte de concurs (a se observa in poza 2, la cea din dreapta e dus si jumatate din metal):

Imagine postată

Imagine postată

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine s-ar fi gandit ca e nevoie de 4 perechi de placute ca sa termini cursa? :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multe multumiri si felicitari organizatorilor, voluntarilor, fotografilor si sponsorilor pt ca au facut din IBO 2011 un concurs foarte frumos si reusit, atat cat a fost sa fie.

As vrea sa spun mai multe despre cum am asteptat 1 an de zile participarea la IBO si cat am cheltuit (bani si nu numai) pt a fi cat mai bine pregatit, despre cum m-am simtit la concurs, despre cum am cazut de 2 ori si cum mi-am rupt echipamentul nou-nout, despre urcarea "apetisanta" spre Stana de Vale si despre cat de frumos a fost traseul parcurs, despre ploaie si placute de frana super smechere facute KO dupa 100 km, dar mi se pare inutil sa insir sute de cuvinte cand totul poate fi rezumat simplu in:

Vreau la IBO 2012 !

Inca o data vreau sa ii felicit pe toti oamenii din spatele concursului pt ca au facut o treaba al naibii de buna, de la alegerea traseului si marcarea lui pana la alimentele de la punctele de alimentare si amabilitatea cu care ne-au omenit. Jos palaria!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mod cert nu ajungeau 2 seturi pe roata pana la final, era nevoie de 3. Pana in Stana practic au fost foarte putine coborari, cele adevarate de-abia acolo incepeau. Deci in total 2 seturi pe bicicleta plus 4 de rezerva. 6x60 RON=360 RON :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mod cert nu ajungeau 2 seturi pe roata pana la final, era nevoie de 3. Pana in Stana practic au fost foarte putine coborari, cele adevarate de-abia acolo incepeau. Deci in total 2 seturi pe bicicleta plus 4 de rezerva. 6x60 RON=360 RON :blink:

Sau eventual un singur set de placute metalice.. care dupa cursa arata aproape ca noi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am uitat sa-i multumesc si sponsorului meu, "Prietenul din copilarie", care m-a dus gratis pana la Oradea si inapoi >:D<

Multumiri pt poze! :)

Dintre toate, asta mi se pare cea mai tare: https://picasaweb.google.com/anca.dogaru/IBO2011?authkey=Gv1sRgCKim3rWD3IG_Lw#5635972619677962722 , cu bicicleta DHS si privirea lui Rosioru la vederea ei :D

Felicitari concurentului cu DHS, de altfel. Bravo lui!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rezultatele s-au publicat pe undeva? Sau nu se mai publica deloc in conditiile date?

Din ce am gasit si eu:

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-ar strica daca s-ar publica rezultatele intermediare de la fiecare CP. Eu unu' sunt curios asupra evolutiei echipei si mai ales asupra timpului dintre CP4 si CP5.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau eventual un singur set de placute metalice.. care dupa cursa arata aproape ca noi..

Ti le arat eu pe alea metalice de la mine de pe bitza. Trebuie doar sa scormonesc prin gunoi dupa ele :-)) Si pot spune asta despre multe tipuri de placute! Grija mare ce sfaturi dati. E bine sa vorbiti din experienta pri\oprie nu din auzite! Si ar fi bine de luat in consuderare si tipul de nisip/noroi din zona. Eu tind sa cred ca pana la final franam tot metal pe metal si dupa ce schimbam primele seturi de placute.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dintre toate, asta mi se pare cea mai tare: https://picasaweb.go...972619677962722 , cu bicicleta DHS si privirea lui Rosioru la vederea ei :D

Felicitari concurentului cu DHS, de altfel. Bravo lui!

:) ... multi au ras, dar m-a adus la CP4...

e grea ce e drept (~23kg), dar e rezistenta si nu am avut probleme pana acum... si pentru cei 450 ron cat am dat pe ea, si-a facut toti banii...

Ar fi trebuit ca cei de la DHS sa sponsorizeze pentru publicitate... :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierdut ochelari BBB intre CP1 si CP2 cu lentila transparenta si rama neagra .

Daca i-a gasit careva il rog sa dea de stire.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.tvs.ro/eveniment/7650-adrenalina-montana.html

am gasit aici cateva interviuri si ceva prezentare a evenimentului. Ptr cei care nu au gasit-o pe FB... :)

Stefan, faptul ca ai ajuns pana la CP4 cu bicla aia ne face sa ne scoatem castile in fata ta!

Oricum, pe mine ma amuzau mult mai tare para-ploile din saci de gunoi care se umflau de la vant si va vedeam cu niste megapicioare megaumflate.

Felicitari inca o data pentru nebunie si curaj. Apropo, ai calarit vreodata o bicla de 11-12 kg? sunt curios ce senzatie o sa ai :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In legatura cu bicicleta de 11-12kg, bamuiesc ca o sa fie misto, dar o sa imi fie dor de batranul DHS care m-a carat la cele 3 evenimente la care am fost pana acum... , la un moment dat am si pedalat(inotat) cu ea pe la Vadu in apa aproape peste ghidon(o sa postez si filmarea pe undeva).

Am mai mers pe una de 15-16kg, si intradevar se cunosc kg, mai ales la urcat, iar viteza de 40km/h o pot atinge usor pe drum drept chiar si accidentat, lucru care e o adevarata provocare cu DHS-ul.

Referitor la pungi, erau pentru intimidarea adversarului :D..... ok... bine poate nu era cea mai buna idee, dar a fost cea mai la indemana ca sa nu ne facem ciuciulete inca de la prima ora, pana ne incalzeam (sacii i-am lasat la primul check point, dar aveam vreo 4 saci de rezerva pentru stana de vale ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

In legatura cu bicicleta de 11-12kg, bamuiesc ca o sa fie misto, dar o sa imi fie dor de batranul DHS care m-a carat la cele 3 evenimente la care am fost pana acum... , la un moment dat am si pedalat(inotat) cu ea pe la Vadu in apa aproape peste ghidon(o sa postez si filmarea pe undeva).

Am mai mers pe una de 15-16kg, si intradevar se cunosc kg, mai ales la urcat, iar viteza de 40km/h o pot atinge usor pe drum drept chiar si accidentat, lucru care e o adevarata provocare cu DHS-ul.

Referitor la pungi, erau pentru intimidarea adversarului :D..... ok... bine poate nu era cea mai buna idee, dar a fost cea mai la indemana ca sa nu ne facem ciuciulete inca de la prima ora, pana ne incalzeam (sacii i-am lasat la primul check point, dar aveam vreo 4 saci de rezerva pentru stana de vale ).

Ok, macar n-ai avut placute de frana, ai fost pe v-brake ca si mine :). Apogeul mirarii era atins banui daca veneai echipat cu costum si cravata ca-n icon :)! Dintre cele trei evenimente era si o nunta? Sper ca nu te superi ca glumesc, nici eu cu bicicleta mea nu-s departe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apogeul mirarii era atins banui daca veneai echipat cu costum si cravata ca-n icon :)!

Ale e gravatar-ul, intradevar nuprea se potriveste o sa fac crop dintr-o poza ca sa ma asortez cu voi pe aici :)...

Dintre cele trei evenimente era si o nunta?

Nu... la nunta merg cu casca :D...

Share this post


Link to post
Share on other sites

La fel ca si anul trecut, superlative la adresa organizatorilor. La putine concursuri la care am participat in ultimii ani i-am simtit atat de aproape de concurenti.

La capitolul organizare se poate lauda absolut tot: tricoul oferit tuturor participantilor, de buna calitate si imprimeuri reusite, mancare si bautura la discretie, loc de campare in zona de start/sosire, atmosfera, caldura si implicare totala din partea organizatorilor. Felicitari lui Tibi si intregii sale echipe.

Am ramas fara coechipier in ultima saptamana dinaintea cursei, asa ca am decis sa particip la maraton. In conditiile in care s-a luat startul pe ploaie, s-a pedalat 7 ore si ceva pe ploaie si s-a incheiat cursa pe ploaie, pot zice ca a fost mai greu. Ce daca am ramas fara placute de frana la ambele roti, eram constient la ce ma inham si nu-mi pare rau nici o clipa ca am participat.

Decizia organizatorilor de-a opri IBO mi se pare inteleapta si realista. Sunt convins ca multi dintre concurenti au ramas cu un gust amar si ar fi dorit sa continue, dar nu trebuie sa uite ca au fost simpli participanti la un concurs pentru care cineva si-a angajat o mare raspundere.

O singura remarca pertinenta: eu as fi acordat premiile echipelor care s-au aflat pe locurile 1-3 la momentul opririi cursei.

Asteptam de pe acum IBO 2012.

Inca odata felicitari organizatorilor si tututor celor care au luat parte la acest eveniment deosebit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti tare, Anka! Iar ai stat sa faci poze ! http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif

O sa urc si eu niste imagini pe youtube...

Sunt tare pentru ca am terminat cursa in conditiile date, inclusiv furand niste fotografii si salvand (sper eu!) doua suflete nevinovate pe drum. Ma bucur ca te bucuri de pozele facute de mine :-) Sper sa le pot face si anul viitor, cel putin la PCMB, daca nu ceva mai mult. Pentru un eveniment de genul asta, strabat oricand 650 de km, organizatorii si voluntarii sa fie sanatosi si la fel de extraordinari cum s-au dovedit la IRONBIKE si IRONMAN 2011!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noi am ajuns de joi la Baile 1 Mai, tocmai pentru a ne odihni. Stiam de anul trecut cat de greu este sa stai vinerea pe drum si noaptea sa pleci intr-o astfel de cursa. (extrema cealalta e echipa Atlas care dintr-o eroare a stat 16 ore pe drum, apoi au sarit direct in cursa - bravo lor ca au rezistat pana la CP4).

Au fost 2 zile in care m-am tot intrebat - de ce facem noi asta? Nu e oare prea mult? Un teribilism gratuit? Inconstienta? Nebunie? Toata lumea zice asta in afara de 76 de pedalaci.

Poate chiar suntem nebuni. Poate e prea mult. Voi gasi raspunsul cand trec linia de finish? Eu asa speram.

N-am trecut linia aia nici anul asta, dar spre deosebire de anul trecut, nici nu a trebuit.

Am gasit raspunsul. Mi-am luat premiul, mi-am dat seama ca daca vreau, pot sa fac orice, limita sunt doar eu.

Ajung la cp4 ca scos din cutie din punct de vedere mental si fizic. Nu simt pic de oboseala. Pot sa merg asa 1000 km. 10 urcari la Stana de Vale daca mi-ar sta in fata, eu n-as da inapoi.

Este doar inceputul cursei (la numai 100 km), si probabil ca nu dupa mult timp ma va lovi si oboseala fizica. Dar mental eu m-am redescoperit. E incredibil cat potential tinem ascuns in noi.

Da, sunt dezamagit ca s-a terminat, nu-mi vine sa cred, dar imi dau seama ca la carma acestui concurs este Tibi. Daca el a considera ca asa e cel mai bine, inseamna ca situatia e nasoala rau in continuare. Am incredere ca omul asta nu se gandeste decat la cum sa ofere fiecarui participant satisfactia de a termina o experienta unica. Este visul lui, nebunia lui si a oamenilor din jurul sau, iar noi nu ne putem considera decat norocosi ca beneficiem de ea.

Lacrimile si vocea tremuranda care anuntau duminica dimineata la microfon regretul pentru terminarea prematura a cursei au fost cele mai sincere la care asistat vreodata. Am plans impreuna cu el. Toti.

Tibi, ai puterea de a-ti duce nebunia mai departe.

O spun cu egoism - avem nevoie de ea.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti le arat eu pe alea metalice de la mine de pe bitza. Trebuie doar sa scormonesc prin gunoi dupa ele :-)) Si pot spune asta despre multe tipuri de placute! Grija mare ce sfaturi dati. E bine sa vorbiti din experienta pri\oprie nu din auzite! Si ar fi bine de luat in consuderare si tipul de nisip/noroi din zona. Eu tind sa cred ca pana la final franam tot metal pe metal si dupa ce schimbam primele seturi de placute.

Depinde si cat si cum franezi pe coborari.. eu unul am mai si pedalat pe anumite portiuni.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde si cat si cum franezi pe coborari.. eu unul am mai si pedalat pe anumite portiuni.. ;)

Sau cat cari bicicleta in spate sau mergi pe langa la bucatile prin apa si prin noroi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.