Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

varg13ro

Cazatura serioasa din cauza asfaltului udat noaptea

Recommended Posts

Salut, ma numesc Virgil si am o problema cu munca depusa de angajatii primariei in Bucuresti. Am pus frana si am cazut si am dat cu fata de asfalt, am barba taiata practic si doi dinti din fata sparti. Evenimentul s-a intamplat azi noapte la ora unu la piata victoriei in fata guvernului. Cineva de la primarie s-a gandit sa ude strazile noaptea pe la ora 1, nici macar nu se vedea asfaltul ud din cauza ca nu era iluminata suficient zona. Are cineva o idee daca este vreo sansa sa dau in judecata primaria capitalei pentru nefericitul eveniment?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca pe sensul de mers aveai piste, nu ai sanse. Ar trebui sa dovedesti ca erau impracticabile.

Nici scuza cu "nu era iluminata suficient" nu e corecta. Tu trebuie sa ai o lumina care sa-ti asigure vizibilitatea drumului.

Totusi, daca ai argumente in favoarea ta, primul pas este sa mergi la medicul de familie pt constatarea "pagubelor". Apoi, cu documentele de la medicul de familie (si cel de specialitate, daca e cazul), trebuie sa mergi la IML pentru un certificat. Este singurul document care te poate ajuta in fata instantei.

Tine-ne la curent, daca faci ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chestia este ca daca le uda dimineata ar putea fi mai multi in situatia ta. Plus mizeria aruncata de roti in timp ce te indrepti spre destinatie.

Nu cred ca ai avea vreo sansa daca ai da pe cineva in judecata. Ei trebuie sa-si faca treaba (totusi, au dat cu apa, nu cu ulei), tu trebuie sa fii atent cind pedalezi.

Take care next time!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru reply, cred ca m-am lamurit.

O zi buna si atentie maxima in trafic va doresc tuturor.

V

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totusi de ce se uda strazile ? uneori le udau si cand ploua sau abia plouase.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totusi de ce se uda strazile ? uneori le udau si cand ploua sau abia plouase.

Sa spele... banii :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se evapora asfaltul prea repede din cauza deshidratarii. De aceea tot apar gropi, trebuie hidratat :)) .

Imi pare rau sa aud de accidentul tau. Spor cu recuperarea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cică prin chestia asta se spală drumul și se răcorește aerul. Dar:

- spălarea nu o fac cu apă curată, ci cu apă din Dâmbovița (zice-se), oricum e o mizerie împuțită cu care dau pe drum;

- până și medicii spun tuturor că nu temperatura e cea periculoasă pe perioada verii, ci umiditatea; organismul rezistă mai bine la 35 de grade și 50% umiditate decât la 32 de grade și 80% umiditate, de-asta se și folosește indicele de confort termic; iar dacă umpli străzile de apă, temperatura scade cu câteva grade (maybe) dar umiditatea...

O altă explicație mai rezonabilă era că se udă toate bulevardele principale la cererea Poliției Rutiere, ca să nu mai facă șmecherașii concursuri cu mașini noaptea.

Pe de altă parte, accidentul a fost cauzat de combinația apă pe jos + viteză + manevră greșită. Nu știu dacă e corect să cauți vinovați între cei ce udă pe jos, indiferent de motiv; dacă apa ar fi venit din cer, băgai proces lui Dumnezeu? Zic și io...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta cu udatul străzilor e meteahnă veche, nu mai e de mult timp nici un mister că se face doar pentru a păpa nişte bani de la buget. Zicea cineva la un moment dat că mai bine ar fura banii şi ar lăsa străzile uscate. Într-o vreme au făcut ceva petiţii/scandal şi motocicliştii, la fel de afectaţi de mizeria asta ca şi noi, dar se pare că interesele sunt mult mai presus de disconfortul câtorva neisprăviţi.

Eu unul mă întorc în fiecare seară acasă pe la 10-11 şi nu e zi în care să nu merg cel puţin cîteva staţii prin bălţi. Apărători, viteză redusă şi atenţie sau... emigrare către zone civilizate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E clar: neadaptarea vitezei la condiţiile de drum. Şansele tind la zero.

Străzile se udă pentru a se spăla. Şi uite cum funcţionează: se ia o stradă murdară, se udă, după care maşinile, bicicliştii, pietonii etc. iau toată mizeria pe ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, am fost la o clinica, trebuia sa ma fi dus la urgenta chiar atunci când s-a întâmplat evenimentul ca sa poată sa-mi coasa rana. Acum e deja inflamata și nu se poate coase și o sa am barba mare mult timp și cicatrice după ce se vindeca. O sa ma coste 450 de ron coroana pentru un dinte și vreo 60 ron pentru plomba dintelui mai puțin afectat, scump pentru un moment de neatenție. Sfatul meu este sa folosiți cu grija frâna de pe fata, nu în curba și pe umezeala sau praf sau pietriș etc. Eu o sa continui sa merg pe bicicleta și o sa continui sa folosesc frâna de pe fata pentru ca nu o singura data m-a salvat de potențiale accidente.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Încerc să-mi explic dinamica accidentului...

Aveai cască și/sau mănuși? N-ai apucat să pui mîinile pe pămînt?

Mi se pare a fi o căzătură foarte violentă ("din scurt") de ai ajuns să dai cu fața...

Share this post


Link to post
Share on other sites

E demonsrtat si bine stiut ca e imposibil sa controlezi o cazatura zdravana fara a atinge pamandul cu capul .

@varg13ro: Problema e ca dintele ala cu coroana nu va mai arata niciodata la fel de bine ca inainte indiferent de ce coronita iti pune. Vorbesc din experienta :(

Sincer, nu stiu preturile dar la 450 ron ma gandesc ca nu are cum sa fie decat din "plastic". Mai bine, fa un efort, si pune-ti din ceramica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Încerc să-mi explic dinamica accidentului...

Aveai cască și/sau mănuși? N-ai apucat să pui mîinile pe pămînt?

Mi se pare a fi o căzătură foarte violentă ("din scurt") de ai ajuns să dai cu fața...

Aveam și casca și mânuși, când am pus frâna nu ma așteptam sa alunece roata pentru ca nu văzusem apa de jos, pe jos părea uscat cu excepția locului unde am căzut. Probabil ca era încă ud lângă semafor pentru ca și mașina care a udat a stat la semafor și a lăsat mai multa apa pe asfalt decât în alte locuri. Bicicleta s-a dus de sub mine în dreapta pentru ca asa a aruncat-o forța centrifuga eu eram proptit în ghidon și ma așteptam sa se ridice într-o roata din cauza vitezei. Am fost nevoit sa pun frâna ca se făcuse roșu și mașinile din dreapta mea deja dădeau semne ca pleacă de pe loc. Din cauza situației a alunecat roata din fata, s-a întors ghidonul invers și eu am căzut în fata bicicletei în mâini și în principal în mandibula, casca este simpla nu era genul cu protecție de mandibula. Casca nu are nici măcar o zgârietură în urma căzăturei. Ma dor și oasele carpiene la ambele mâini dar pentru ca aveam nanuși m-am ales cu zgârieturi minore. Totul s-a întâmplat foarte repede oricum. Dentistul a zis ca o sa fie de ceramica coroana, o sa vad și eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E demonsrtat si bine stiut ca e imposibil sa controlezi o cazatura zdravana fara a atinge pamandul cu capul .

exact, clipul pus de tine imi confirma ca pt varg13ro a fost -din pacate- o situație din aia cu 0,1% șanse de a se petrece.

se vede pe reluare ca ciclistii lovesc cu capul DAR in lateral si nu cu fața.. Ba mai rău: cu bărbia și dinții....

De-aia am și zis că a fost "căzătură scurtă". (dacă vrei, așa ca o glumă - deși n-ar prea fi cazul: "Pălitură Crîncenă" - era traducerea titlului filmului "Lovitură Fulgerătoare")

E căzătură d-aia de n-apuci nici să-ți dai seama că ești pe jos decît după ce încep să doară toate...

Share this post


Link to post
Share on other sites

E demonsrtat si bine stiut ca e imposibil sa controlezi o cazatura zdravana fara a atinge pamandul cu capul .

Eu am cazut exact ca Haussler ( tricoul cu buline rosii ) si culmea, nici eu, nici el nu purtam manusi! Cand le ai pe mana , ai alt reflex :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cică prin chestia asta se spală drumul și se răcorește aerul. Dar:

- spălarea nu o fac cu apă curată, ci cu apă din Dâmbovița (zice-se), oricum e o mizerie împuțită cu care dau pe drum;

Scopul stropirii strazilor este pentru a micsora cantitatea de praf ridicata de vehicole in atmosfera. La piata Victoriei uda cei de la Romprest si stiu cu certitudine ca folosesc apa din panza freatica. Cine a trecut pe intrarea straulesti a vazut cisternele alimentand. Eu am fost in curte si am vazut instalatia. Pe bazinele de acumulare trona totusi un afis care anunta ca apa nu este potabila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe pod la IOR, sunt cateva ''trompe'' unde alimenteaza masinile care uda. La fel si pe Nicolae Caramfil, alimenteaza de la un hidrant. Potabila... Cred ca este. Pt mai multa ''siguranta'' beti direct de la masina de udat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma refeream la firma care uda carosabilul in sectorul 1 (piata victoriei este in sectorul 1) si da, ai dreptate i-am vazut si eu incarcand de la un hidrant pe strada expozitiei langa camine.

Si ca sa nu fiu total offtopic cea mai buna masura in timpul unei caderi de pe bicicleta este sa apropii barbia de piept. In rest legea impune adaptarea vitezei la conditiile de trafic( inclusiv starea carosabilului)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cică prin chestia asta se spală drumul și se răcorește aerul. Dar:

- spălarea nu o fac cu apă curată, ci cu apă din Dâmbovița (zice-se), oricum e o mizerie împuțită cu care dau pe drum;

- până și medicii spun tuturor că nu temperatura e cea periculoasă pe perioada verii, ci umiditatea; organismul rezistă mai bine la 35 de grade și 50% umiditate decât la 32 de grade și 80% umiditate, de-asta se și folosește indicele de confort termic; iar dacă umpli străzile de apă, temperatura scade cu câteva grade (maybe) dar umiditatea...

Este corect...

Scopul stropirii strazilor este pentru a micsora cantitatea de praf ridicata de vehicole in atmosfera.

Este o aberatie (a administratiei locale)...

Mi-e teama cu lumea "s-a obisnuit" cu masinile care stropesc aiurea strazile. Voi pune niste intrebari privind costurile si motivatia. Daca stie cineva cine se ocupa de afacere (cine plateste), dati-mi un semn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai observat udarea se face masiv pe timpul noptii. Nu stiu daca te-ai plimbat in puterea noptii prin Bucuresti dar eu unul am vazut taximetristii si cisterne multe care uda strazile. Oare de ce ar fi nevoie noaptea de scaderea temperaturii.

Personal am intrebat si raspunsul pe care l-am primit este ca scopul actiunii este sa limiteze cantitatea de praf ridicata in atmosfera de pe carosabil. Dupa cum am observat udarea se face pulverizand apa pe carosabil in cantitate nu prea mare. Greu de crezut ca pulverizarea aia are rol de a spala mizeria. Ar trebui sa o care in canalizari pe cand ea ramane lipita pe asfalt sub pelicula de apa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reinviem tema si ne strangem intr-o seara golaneste sa spargem cabina la cisterne?
Ca nu merge cu petitii cereri si reclamatii ca te inmultesc astia cu 0

Sent from my Moto G (5) using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vino n-o poarta cei care uda strazile,ei isi fac meseria,vina e a celor de sus,care ordona asta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu le facem nimic lor... La cei de sus nu stim cine sunt si e mai greu de ajuns asa ca actionam direct popular....

Sent from my Moto G (5) using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites