Guest

Topic Galerie: Ciclocros

Recommended Posts

mai nu e solutia ideala in conditii de noroi extrem pentru ca in spatiul acela redus dintre sabot si janta se strange foarte repede noroi. Dar cu o janta dreapta se pot apropia sabotii destul de mult, pentru trasee uscate. Eu pot tarsai cu roata spate, si asta doar la jumatea cursei manetei. In afara de v-brake-ul insusi se mai adauga si calitatea sabotului, a camasilor, a cablurilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei, solutia ideala e discul, da' trebuie sa te gandesti la asta de la inceput, apoi e prea tarziu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce fuse ala, sa nu ne luam si noi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un Rubena lăsat pe balcon 6 luni. Celălalt e pe față. Sper să nu sfârșească la fel. Mâine dimineață fug un pic prin Băneasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mno, nu stiu unde sa pun asta deci o pun aici: Desi e un fel de mtb rudimentar io zic ca se pune pentru ca merg cu el de parca e vechiul CX (nu stiu sa merg pe un MTB foarte bine) si azi am fost la o tura in conditiile de la campionatul mondial feminin din belgia. A fost distractiv, 10cm de zapada in timp ce se topeste in fata ochilor.

Imagine postată

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bwahahahaha:

Top citate:

''you are a cat 4 in the 40+ division, you don't HAVE a pit crew.''

''can i race cx while wearing REALLY tight jeans and a messenger bag?''

Deci io cred ca al 2-lea videoclip se termina cu un divort. :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-a cazut cu tronc si n-am rezistat. Echipata cu cauciucuri de sosea pentru ca o folosesc mult in oras. Sper sa se inteleaga ceva din poza, nu pot pune dimensiune mai mare.

post-2368-0-94713900-1354137653_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

frumoasa foc.

asa ma enervati ca eu nu gasesc un cadru sa ma apuc si eu sa-mi fac una, dar o veni si vremea mea si sa va tineti atunci

o mica intrebare am si eu, ca nu se vede prea bine din poze:la camasa de la schimbatorul de pinioane, pe toptube ai lasat-o intreaga, desi vad ca ai niste capete acolo unde intra in locasele acelea, sau e intrerupta camasa si pe lungimea toptube-ului ai pus vreun fel de protectie, sau ai pus in contiuare camasa?

daca e vreo protectie sau ceva de genul acesta, poti pune si tu, te rog, un link sau ceva sa stiu si eu. mutzam.

daca poate uni cineva cele 2 posturi as fi recunoscator, am editat dar dupa ce am scris mi-a zis ca nu am permisiunea

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Pe lungimea toptube-ului e un fel de camasa mai subtire, un fel de protectie cum zici, nimic special.  Eu am luat-o gata facuta fara roti, a fost folosita un sezon de cx de un profesionist, deci n-am facut nici o modificare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unde ai reusit sa gasesti un Yeti? Acum 3 ani imi cazuse cu tronc exact modelul asta dar nu am reusit sa-l gasesc. Cu ce frane este echipata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Am scris mai sus ca a fost folosita de un sportiv un sezon in concursuri de ciclocros si apoi bicicleta a rămas în depozitul magazinului un timp.Si cum sunt fan de mărci americane, n-am lăsat sa-mi scape ocazia.  Am un pic de șansă ca lucrez cu cicliști. Oricum, când am intrat în depozitul magazinului și am văzut cate Trek, Scott, Wheeler etc echipate xtr, sid  erau lăsate sa ruginească am rămas masca. Cred ca multe pot fi ușor reparate. Ce sa faci, elvețienii schimba bicicletele la 1, 2 max 3 ani și asa se pot prinde multe oportunitati.

 Franele sunt TRP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 Franele sunt TRP.  Pardon! Sunt de fapt 4ZA (Forza) Ai impresia ca nu prind dar cand musca roata te salta de pe bicicleta ca la rodeo. Pe ploaie o lasa mai moale, sunt calme, prea calme. Acum vreo 8 ani mergeam pe un mtb cu cantilevere lx si saboti xt si n-aveam treaba. Se schimba vremurile, acum au scos baietii sram red pe disc pentru cursiere.

http://www.cyclocrossworld.com/4za-cirrus-cyclocross-brakes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reinviu si eu topicul cu noul meu ciclocross. 

 

Povestea e simpla: fac  naveta zilnic pana la lucru si imi era mila si dificil sa uzez MTB-ul. Am pornit cu un buget de 300 de lei in ideea de a lua fie un MTB fie un city bike de duzina. N-am gasit nimic in pretul asta care sa ma multumeasca iar dupa vreo 2 luni de cautari a aparut ea. N-am rezistat tentatiei si desi am dat aproximativ dublu fata de bugetul initial ma declar multumit.

 

Fata de configuratia originala am schimbat doar ghidolina  care era una prea tipatoare si fara pic de grip. In momentul de fata se prezinta cum e in poza: cadru de otel de 56 cm, jante Mavic CXP 30, butuci, angrenaj si schimbator fata Dura Ace, schimbator spate Sach New Succes, Ergopowere Sach 2x8, frane Shimano CX cantilever, cauciucuri de cursiera.

 

In curand ii voi pune niste gume cramponate sicred ca va fi un CX veritabil.

 

post-8648-0-41208800-1384370345_thumb.jpg

  • Upvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci "Tocanita" de Shimano cu FSA  in configuratia 39-48. Ma cam chinui cu ea pe pantele mari dar ma voi obisnui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arata bine,foarte.La multe ture faine

 

Ce model e tocanita de Campagnolo  ? Pe 8 randuri ?

 

Banuiesc ca ai peste 1.80m ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.