jules13

ȘTIRI - Transportul bicicletei cu trenul

Recommended Posts

Sunt de 2 lei acele vagoane nu mai pomenesc de faptul ca se vand si bilete fara locuri in tren. am vazut cu ochii mei cum lumea statea cu bagajele in locul unde noi trebuia sa stam cu bicicletele.pe langa acest amanunt am mai dat si de 7 schiori iar noi eram 6 persoane cu bicicletele.Stateam ca evreii in trenurile naziste.:eek:

RUSINE CFR CALATORI:mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie mi s-a intamplat odata sa am acelasi loc cu al altei persoane, bine ca mai erau si alte locuri. Nu stiu ce s-a gandit aia cand a dat 2 bilete lafel poate ca ne tinem in brate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceste fenomene se numesc lipsa de profesionalism.In Romania totul e conform sintagmei: TIMPUL TRECE,LEAFA MERGE.NOI MUNCIM CU DRAG.:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt de 2 lei acele vagoane nu mai pomenesc de faptul ca se vand si bilete fara locuri in tren. am vazut cu ochii mei cum lumea statea cu bagajele in locul unde noi trebuia sa stam cu bicicletele.pe langa acest amanunt am mai dat si de 7 schiori iar noi eram 6 persoane cu bicicletele.Stateam ca evreii in trenurile naziste.:eek:

RUSINE CFR CALATORI:mad:

perfect de acord cu heintz. este de toata jena felul in care au fost facute vagoanele...intra doar 2 biciclete daca ar fi sa le asezi pe suportii metalici.precum si numarul rutelor pe care sunt vagoane adica doar b-bv.este rusinos pentru cfr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O chestie care nu inteleg dupa ce am studiat tarifele CFR de pe website: de ce se plateste supliment pentru un bilet daca deja platesti mai mult daca e accelerat, rapid, etc.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

intra doar 2 biciclete daca ar fi sa le asezi pe suportii metalici.

in curand se va spune ca nu incape nici macar o singura bicicleta in vagoanele astea speciale ... of, of ... mai, mai ...

inainte, la capatul vagonului si in buda intrau 5-6 biciclete, iar acum nu ma incap 2 biciclete intr-un vagon intreg ... mda ... greu domle, greu ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

in curand se va spune ca nu incape nici macar o singura bicicleta in vagoanele astea speciale ... of, of ... mai, mai ...

inainte, la capatul vagonului si in buda intrau 5-6 biciclete, iar acum nu ma incap 2 biciclete intr-un vagon intreg ... mda ... greu domle, greu ...

Tipic romanesc Zaco... eu nu am avut ocazia sa merg inca cu vagoanele acelea, dar parerea mea ca e un pas inainte..

Share this post


Link to post
Share on other sites

voi nici nu aveti habar cum sta treaba cu vagoanele astea de biciclete care sunt de forma facute ca asa cere UE dar laudati initiativa si contestati spusele unor persoane care stiu pe pielea lor ce inseaman sa mergi cu noile vagoane.Tot tineti sus si tare ca e un pas inainte insa eu cred ca nici unul dintre cei de pe forum nu vor apuca sa vada si ultimul pas.nici macar al 2 lea pas nu il vom vedea poate nepotii nostrii in cel mai bun caz.

Han zice bine chiar sunt 2 suporti in care abia intra 2 biciclete.In plus cum am mai zis se vand bilete si fara loc in trenuri si cei ce nu au loc unde credeti ca isi depoziteaza bagajele?exact unde ar trebui sa stea bicicletele.Maestre Zaco tu crezi ca,cu aceste vagoane se deplaseaza numai ciclisti sau schiori?:eek:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaco tu chiar ai mers cu bicicleta in trenul asta cu vagon special? si daca da....cati insi ati fost ? lucrezi cumva la cfr de le tii partea cu asa mare daruire ? ce dumnezeu sustii ca sunt un pas .......chiar ne faci un deserviciu cu afirmatiile astea nedocumentate. noi am fost 6 insi. al sasele-a a trebuit sa intre la alt vagon.am incaput cu greu 5 si in rastelul special amenajat au incaput 2 biciclete.restul le-am tinut in brate in cap in tavan in creieri cum am putut.

si era plin de bagajele celor din tren care nu aveau bilet cu locuri...si care au stat ca nesimtitii fara sa mute nici macar o sacosa pt a ne face loc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va rog, sunt interesat daca exista vagoane pentru transportul bicicletelor pe urmatoarele rute: Bucuresti - Oradea, Bucuresti - Iasi, Bucuresti - Constanta ?

Multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va rog, sunt interesat daca exista vagoane pentru transportul bicicletelor pe urmatoarele rute: Bucuresti - Oradea, Bucuresti - Iasi, Bucuresti - Constanta ?

Multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

si daca existau tot degeaba ca ar fi fost ocupate de bagajele oamenilor cu bilet fara loc:eek:

Share this post


Link to post
Share on other sites

si daca existau tot degeaba ca ar fi fost ocupate de bagajele oamenilor cu bilet fara loc:eek:

Si daca nu erau ocupate tot era rau ca nu trimite cfr-ul taxiu sa ne ia de acasa... Sa fim seriosi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

AHA. deci nu s-a inventat apa calda chiar azi sau ieri la CFRe...insa acuma se incalzeste.nu ?

frumos ce a pus catalin. :(:):):):):)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taxa aferenta bicicletei se achita la casa odata cu biletul, sau trebuie platita separat la controlor ? Ca daca s-ar achita la casa de bilete totul, nasul n-ar mai avea nimic de comentat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In fiecare saptamana cativa biciclisti se aduna la „critical mass”. In traseu ar putea fi inclusa si Gara de Nord. Ce ar fi daca in fiecare vineri ar fi depuse 10-15 reclamatii bine argumentate legate de conditiile de transport ale bicicletelor ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ideea ta este buna, doar ca n-ai nimerit tara potrivita pentru aplicarea ei :D

Pai baietii nu se sinchisesc la reclamatiile / disconfortul mult mai multor calatori obisnuiti cu trenul si vrei sa ia in seama protestul catorva "bezmetici" care vor "sa se dea cu bicla" ?

Nu mai zic ca sunt in buza falimentului si se chinuie sa reinnoiasca o infrastructura de baza (deci, nu ma refer la vagoane de biciclete) care e vai de capul ei...

In concluzie - ne urcam in ce ni se ofera si ne descurcam. Cei care pot, se bazeaza pe propriile picioare (respectele mele !) si merg pe 2 roti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reactie tipica de resemnare si pasivitate. :D

Nu stiu cate reclamatii ale calatorilor obisnuiti exista. Stiu ca multa lume suspina pe forumuri dar nu face nimic.

Atata timp cat vor fi ciclisti multi care sa plateasca biletul respectiv (inteleg ca cererea e destul de mare) exista sanse ca schimbarile sa se faca.

Normal ca daca nimeni nu face nimic si „negociaza” cu nașu nu ajungem nicaieri.

Trist, dar ne meritam soarta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e vorba de resemnare - daca vreau sa ma urc cu bicla in tren si sa cobor la munte, o fac, nu ma resemnez si stau acas ca n-am vagon special de biciclete.

CFR a introdus vagoane d-astea numa pe accelerate si rapid, ca sa mai stoarca un ban. Au facut-o ca raspuns la insistentele asociatiilor de biciclisti, dar au facut-o romaneste, mai mult de fatada. (off-topic - ceva tot se face - lumea se urca in dube, iar CFR pierde clienti constant, tocmai datorita faptului ca nu se orienteaza spre clientul obisnuit, comun ; trebuie sa vina acolo unii fara capete patrate care sa inteleaga si chestia asta cu bicicleta).

Nu se plateste bilet special de biciclete. Imi iau bilet pentru mine, iar bicicleta e considerata "bagaj de 10 kg", care valoreaza 10 RON. Nasul e ala care tre sa taie o chitanta pt asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai baietii nu se sinchisesc la reclamatiile / disconfortul mult mai multor calatori obisnuiti cu trenul si vrei sa ia in seama protestul catorva "bezmetici" care vor "sa se dea cu bicla" ?

Toate sesizarile sunt citite si se trimite un raspuns in timp util, vikingule.

CFR a introdus vagoane d-astea numa pe accelerate si rapid, ca sa mai stoarca un ban.

Parcul de vagoane si locomotive incepe sa fie schimbat treptat. A se vedea ultima expozitie CFR in care a fost expus un vagon clasa a II-a cu aer conditionat, sistem modular independent de control al subsistemelor si locuri speciale de biciclete. (Poti chiar sa iti pui si iempetreiuri in cabina) Asa ca exista si capete ne-patrate. :D Ca se misca destul de greu, aici iti dau dreptate.

Din toamna vor incepe diverse schimbari si pe partea de infrastructura.

O zi buna :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt convins ca exista destui oameni de toata isprava la che-fe-re, care gandesc, muncesc si se straduiesc.

Ai si tu dreptatea ta.

Noroc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.