Guest

Singlespeed (unde, cine, ce)

Recommended Posts

am aliniat, acum am alta problema, dar sper sa o rezolv simplu pinionu e prea gros si lantul prea ingust, caut maine sper sa gasesc lant mai lat..

Share this post


Link to post
Share on other sites

da centimetri sunt, dar diferenta este de 4 mm, acum problema o am cu lantu care musca din pinion ca e pinionu prea gros, e un pinion dicta de 16t stie cineva cumva ce grosime ar trebui sa am la lant, acum am un kmc 1/2'' x 3/32'' cu pin de 7,1 mm, care ar fi urmatorum mai lat? nu as vrea dupa sa am o marja foarte maie pe foaie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lantul de 7,1mm  e pentru 7 pinioane. Este si de 7,3mm dar nu cred ca va destul de lat. S-ar putea sa-ti trebuiasca lant pentru o viteza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pinionul este dicta, eventual as putea sa masor cu subleru grosimea dintilor la baza... daca pun lant pra lat nu va fi problema la foaie care va fi prea ingusta? luni ma duc sa vad pe unde gasesc un lant  mai lat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raspuns scurt: nu. Oricum nu gasesti lant mai lat de 1 viteza. (OK, gasesti pe bicicletele de armata elvetiana...divaghez)

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca gasesti sa pui freewheel de 3/32" poate iesi mai bine... zic eu. ai foaie ingusta? daca ai foaie lata si pinion lat (ca pt lant de 1/8") poate ar avea sens sa iti iei alt lant.

 

doar sportivii de performanta - si anume cei care fac sprint - au cu adevarat nevoie de lant de 1/8". lantul de 3/32" e mai usor cu 100 grame si e folosit si pe pista, de unii sportivi.

 

pe de alta parte, daca nu iti pasa de acele 100 grame de lant in plus si vrei sa umbli cu lantu ca prin china incat sa fii maniac cu fiabilitatea... atunci ar avea sens sa preferi setup full 1/8".

 

ce foaie ai acum? daca te gandesti sa o schimbi cu alta perfect compatibila cu 1/8" atunci care ar fi BCD-ul si numarul dintilor?

bcd=bolt circle diametre

de cati dinti e freewheel-ul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bcd este 130mm angrenaj shimano alfine, 45 t, freewhelul este de 16 t, cred ca ma descurc cu lant de o viteza dar sa nu fie prea larf pt foaie...  nu prea stiu unde sa gasesc freewhell pe filet..

Share this post


Link to post
Share on other sites

in alta ordine de idei unde gasesc ghidolina din piele? ceva dopuri de ghidon brooks? eventual o sha brooks mai ieftina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa multe luni de zacut in sufragerie bucati, piese imprastiate, schimbate, idei noi, modificari de proiect si tot asa, al fino a rezultate un colnago ssp custom, poze trase pe repede inainte ca ma grabeam sa o incalec pt primu drive test! https://picasaweb.google.com/109396614809057781738/ColnagoSspCustomWalkure

astept critici dure, ce se potriveste ce nu se potriveste, ce am gresit ce e aiurea etc, dar si laude binemeritate, imi place a iesit frumos, e loc si de mai bine dar momentant proiectul e inchis, incep un upgrade pe bicla de trekking..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ne merge din cauza ca la setari e pus pe private, de-aia doar tu il poti vedea. Si eventual cei care te au in lista de friends pe picasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumos.

Cum accesezi manetele de frana? Nu ar trebui montate mai spre pipa, avand in vedere forma ghidonului? Apropos, ghidonul e din fier?

Share this post


Link to post
Share on other sites

.... poze trase pe repede inainte....

Bicicleta e superba, felicitari.

 

111 fotografii artistice, cu schimbari de focus si detalii cu fiecare piesa. Ori faci misto de noi, ori cochetezi cu fotografia si te-ai dat putin mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi place ideea: Tohan calarind Colnago ... :D

Imi place si realizarea. Imi plac si pozele. Excelent !

Sa te bucuri de ea !

 

Imi pare rau, tre` sa fac si eu doua ... observatii:

 

1. Bicicleta e mult prea frumoasa pentru decorul in care a fost pozata.

2. Te-ai gandit sa-i pui un ghidon drept ? Ca asta: http://www.flickr.com/photos/camposarcone/6851602717/lightbox/ , de exemplu ?                     

Share this post


Link to post
Share on other sites

E foarte frumoasa. Felicitari!

Dar ca sa nu te las linistit si sa-ti dau de gandit, iata ce as adauga la ea:

  • roti Campagnolo Shamal
  • ghidon Cinelli Criterium
  • sa Brooks Professional
  • clesti de frana Campagnolo Delta
  • un angrenaj cu aspect mai clasic (poate Ultegra 6500?)

Ar fi de-a dreptul porno...

 

PS: Ce fel de jante sunt astea? Unde gasesc si eu? Merci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, nu mai pot edita postul anterior:

In cautarile tale, ai vazut pe undeva de vanzare o janta Camoagnolo Atlanta '96 cu 36 de gauri?

Ce alte jante ma cunosti sa arate (aprox) la fel si sa existe in varianta de 36 gauri?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumos rezultat si laudabila grija fata de detalii!

Cate ore ai petrecut lustruind jantele, ghidonul si pipa? Se vede munca!!!!!

 

Estetic vorbind, eu (si subliniez acest eu) as pune alta sa si alt pedalier, mai retro/vintage etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da cu pedalierul stiu ca e cam rupt din context ca e mai nou si pe hollowtech dar imi palce cum arata, nu am gasit o alta varianta de pedalier single cu foaie de 45 t si monobloc pt filet italian, daca stie cineva ceva sunt interesat, dar vreau ceva frumos, apoi mai am elemente cum ar fi tija de carbon (pe care un prieten mi-a spus ca e ca un x6 pe gaz:)), 

 

pozele sunt facute intradevar cu atentie dar pe graba in 15 min maxim in fata blocului plin de nerabdare sa o incalec, da imi place si fotografia cochetez... (ma ajutat si aparatu cei drept:))

 

ghidonul este din aluminiu, este un ghidon cosmos manubri de pista, luat sh intr-o stare deplorabila, si nichelat. 

intradevar pentru clesti de frana nu este ce-a mai fericita pozitie dar se incadreaza in limitele functionalitatii, si da as putea sa ii pun si mai aproape de pipa dar asa zic eu ca arata mai bine:)

 

e si asta o varianta cu ghidonul drept si ar creste manevrabilitatea dar e mult prea porno ghidonul asta cu piapa asta ca sa il dau jos...

pe ebay gasesti jenti atlanta 96 de vanzare cu 36 de gauri

 

da sunt ore bune de munca... lustruit la pasla jentile curatate.. etc, nu m-am grabit lucrez la ea de cateva luni si am facut rost de piese in timp si am tinut insirata treaba pana am avut tot si intr-o zi m-am apucat si am montat tot pe ea, dupa am vazut ce nu e ok si am remediat, asa am ajuns sa modific de 3 ori proiectul.

 

cat despre jentile shamal, ghidon cinelli, sha brooks si clesti delta, da as fi interesat dar unde gasesc asa ceva? e greu cu piesele retro de calitate... sunt rarisime si extrem de scumpe...

 

cat despre poze ma gandeam sa o onorez cu un studio dar acum e deja prafuita... 

cine stie prin buc un studio unde a mai tras poze la bicle? 

 

si pe cand o intalnire a sspistilor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tohan nu ma lasa sa-ti dau privat. Ratrapele le-ai luat din RO sau de afara? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tohan  Angrenajul se incadreaza perfect cu linia bicicletei. Intregeste partea inferioara a bicicletei si este din "Acelasi film" cu rotile.

Singura remarca e la tija de sa. Cred ca ar merge mai bine un aluminiu nichelat. Ar fi in concordanta cu pipa+ghidonul. Ce iese din cadru pipa+tija sa nichelate apoi continuate de sa+ghidon acoperite cu piele.

Sa o stapanesti cu placere. Numai bine.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.