Guest

Singlespeed (unde, cine, ce)

Recommended Posts

freewheel Shimano mi-am luat de aici: http://www.planet-x-bikes.co.uk/i/q/SKSHBMX/shimano_dx_bmx_freewheel

preturile pe planet-x oscileaza de la o saptamana la alta. eu am dat 27 de euro + transport. se gaseste si pe ChainReactionCycles si pe Wiggle, etc. cu tot cu oscilatiile de pret. Ce m-a uimit la pinionul asta e ca e incredibil de silentios, dupa cum am zis deja. Initial am crezut ca ceva nu e in regula dar am cautat pe net si asa este conceput. Un White Industries te duce pe la 100 de euro cu tot cu transport si sincer n-am idee daca merita sau nu dar eu n-am fost dispus sa dau atatia bani. Freewheel-urile Miche sunt niste Dicta vopsite negru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Purix  WHITE INDUSTRIES sunt de top si au sistem pe 3 catei dar asa ceva se pune pe un cadru adevarat ,daca omul are un single speed dintr-un cadru oarecare un Dicta este mai adecvat .Problema ca am sunat si unde ma sfatuit Colnago pr 82 si nu au .In oras peste tot un freeweel fara nume argintiu o chinezarie cu 20 lei care este suspect rau de tot .Un White industries da merge sa ai un cadru de pista cu dropouts orizontale si niste roti pe masura

Dau o bere cine ma ajuta cu un Dicta made in Taiwan sau Miche vopsit in negru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Votez si eu cu Shimano, il am pe o bicla facuta recent, este foarte bun. WI sunt prea scumpe pentru bugetele nostre. Intre Shimano si WI mai exista American Classic, dar l-am vazut rar pe mag online, si probabil transportul va fi scump.

Share this post


Link to post
Share on other sites

D-le Emil,incercati si aici :  http://bikehub.ro/salt-bmx-am-freewheel/523.htm

Da mersi VALI am dat comanda ca ei zic ca nu au deocamdata dar sunt sperante .Tu esti cu Chesini ala cu tevi sl nu ?

mersi inca odata si bem o bere buna in vara asta neaparat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da aveau doar cu 14 dinti si nu merge la 42 foaia de angrenaj, eu folosesc maxim 15 dinti .Mergeam cu 42cu 16 dar de cand in oras cu prieteni bineinteles dupa o bere buna am facut o mica intrecere si m-am trezit ca bateam pasul pe loc adica mergea si un 15 .Nu am ajuns pe ultimul loc dar senzatia ca 42-15 dupa mine este mai adecvata si cand se iveste un deal il atac mai cu forta de la baza :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am 44 cu 16 si mi se pare uneori insuficient, cel putin pt bucuresti care in mare parte e plat ar merge un raport mai mare.... sa pot obtine o medie mai mare, da acum nush cum e cu nivelu de efort, ca sspul in folosesc pt mers la munca si cam uda camasa pe mine, e vbd e 20 de km..


Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu tot 42 cu 15 am si mi-e perfect atat in oras cat si afara si la urcare.Initial am avut 42 cu 16 dar cam dadeam in gol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu ca acuma este la moda singlespeed si aveam de gand sa mai fac unul dintr-un Vitus depose 979 aluminiu de curse .dar de cand dadeam cam in gol la acea intrecere am pus o placa de 42  un deraior spate si un bloc de piniooane comprimat 13-22 de 6 viteze .Nu stiu cum sa ii spun semicursiera .bikla de oras dar le-am dat clasa la ultima intrecere la cei cu singlespeed si am ajuns la bere primul  :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca una..

 

Baza era un Wheeler Desenzano, cu o culoare vibranta roz (ciclama? magenta?). Era dragosta la prima vedere. Cred ca va trebui sa le curat zilnic componentele albe, dar nu m-am putut abtine...asa s-a nascut in capul meu, asa a trebuit sa fie :)

 

qLvDkhQ.jpg

 

sl5ck40.jpg

  • Upvote 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oau!!! Perfect echilibrata coloristic, niciun repros, nicio imbunatatire posibila.

(trebuie sa-ti iei un cleste de cabluri pana la urma....)

 

Cauciucurile le-ai gasit in Romania?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi. Nu le-am taiat cablurile deoarece inca caut altele care sa se potriveasca mai bine cu manetele...nu intra cum trebuie nici cablul de MTB nici cel de cursiera (se vede bine pe poza nr.2)...cica exista un model care are capul ca si cablurile pentru schimbator iar cablul in sine e gros ca la cel de frane.

 

Cauciucuri Vittoria se gasesc si la noi dar din pacate eram nevoit sa le comand din strainatate ca era la jumatate de pret...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam nasol sa fie atat de perfecta... nu prea mai poti planui nimic... sa vezi de nu o sa-ti mai trebuiasca una, pt alte scopuri/drumuri (chipurile) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arata infinit mai bine (si estetic si dpdv al componentelor) decat multe fixieuri facute de ”ateliere” specializate de prin Romania si scoase la vanzare cu mare tam-tam si multe floricele retorice dar cu piese ieftine si estetica indoielnica, ca sa nu zic tiganeasca de-a dreptul.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai ma terminati ca ma inrosesc :)). Am avut noroc ca am gasit un fundament bun si atat...cadru Tange frumos prelucrat, furci cromate, etc. si un set RX100 care e o serie foarte reusita dupa parerea mea, atat estetic cat si calitativ. Iar tematica alba a venit aproape de la sine, ca bandajul original era alb si el cum sunt si inscriptionarile.

 

Cam nasol sa fie atat de perfecta... nu prea mai poti planui nimic... sa vezi de nu o sa-ti mai trebuiasca una, pt alte scopuri/drumuri (chipurile) :)

 

 Stai linistit ca nu o sa raman fara planuri niciodata...buget sa fie :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

urs pe trans:)) asta sa fie ultima problema, casca ochii la masini si gropi in rest spor la pedalat, pe trans mai dai de vulpi ratoni si cai care dorm in drum seara, in rest nu e problema, si daca ursul ajunge pe acolo o sa fie la fel de speriat ca si tine asa ca nu e panica.

daca am timp mas baga si eu la traversarea asta pe trekking cu cort cu etc,..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt destul de străin de bicicletele single-speed și am o curiozitate.

Parcă un cadru de fixie are distanța între prinderile pentru butucul spate mai mică ca la un cadru de cursieră. Din asta înțeleg că butucii pentru single-speed sunt diferiți (mai mici) față de cei de cursieră.

Dar un butuc Shimano Nexus / Shimano Alfine cu viteze integrate este compatibil cu un cadru de cursieră sau cu unul de fixie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shimano Nexus/Alfine au 135mm intre piulite, iar cadrele de cursiera suporta butuci de 130mm.

5mm nu reprezinta o problema, furca spate se poate cracana fara nici un efect secundar. Exclus carbonul desigur!

Cursierele mai vechi si unele SSP au furca spate spatiata la 126mm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suruburi de 5 mm pt 1 singura foaie pe angrenaj de cursiera exista undeva in RO? Cel mai ieftin am gasit cu 6 eur pe evanscycles dar e inca 5 euro transportul...Merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mutltumesc pt raspuns, stiam de astea, dar eu am nevoie de un set de 5 

Asta primavara stiu ca avea la Kerobike in Bucuresti set de 5 dar acum nu reusesc sa-l gasesc pe site.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.