Guest

Singlespeed (unde, cine, ce)

Recommended Posts

Cu surub normal + distantier nu merge? Eu asa am rezolvat la toate conversiunile SS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La asta ma gindeam si eu, adica sa cumpar niste piulite...Nu ai avut probleme cu surubul care sa fi mincat din piulita si sa fi distrus ceva la spider?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am refolosit suruburile originale pentru 2 placi+spider. Le-am luat  cu flexul 1mm din grosime(aa.. tehnic e lungime) si strang perfect pe SSP. Ulterior le-am mai folosit si pe 2 placi, si nu s-au desfacut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc frumos pt raspuns. Intre timp am fost in garaj si am invatat o lectie importanta :) inainte de a filosofa pe net trebuia sa incerc sa vad ce-i cu suruburile...Culmea, s-au strins perfect doar cu o foaie...WP_000128.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti, a venit timpul sa imi prezint si eu bicicleta de zi cu zi, bicicleta ce a pornit de la o idee care dupa multa "rabdare si tutun" a ajuns la stadiul dorit.

 

Foaie de 42 si pinion de 16 ceea ce pentru mine este foarte ok in oras (uneori se simte nevoia de un pinion mai mic), cadrul este vopsit de mine cu vopsea la spray, roata de fata urmeaza a fi schimbata pentru ca momentan este imprumutata de la o alta bicla.

 

Salutari si vant din spate.

 

P.S. Acum vad ca am postat oarecum unde nu trebuie, rog mutarea lui daca este cazul. Multumesc

post-2024-0-23941900-1377768599_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

E frumoasa si simpla, cum se cuvine unei SS :) . Eu speram ca roata spate e temporara :P . Fiind SS pe cadru si roti de cursiera, mergeau intr-adevar 2 dinti in minus la pinion. Sau 2 in plus la foaie. Asfalt uscat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru apreciere, va veni si vremea pt schimbarea ambelor roti...candva, pana atunci ma bucur de ea in starea actuala. Urmatorul plan (accesibil pe termen scurt) este sa gasesc o placa de 44 dinti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti, a venit timpul sa imi prezint si eu bicicleta de zi cu zi, bicicleta ce a pornit de la o idee care dupa multa "rabdare si tutun" a ajuns la stadiul dorit.

 

Foaie de 42 si pinion de 16 ceea ce pentru mine este foarte ok in oras (uneori se simte nevoia de un pinion mai mic), cadrul este vopsit de mine cu vopsea la spray, roata de fata urmeaza a fi schimbata pentru ca momentan este imprumutata de la o alta bicla.

 

Salutari si vant din spate.

 

P.S. Acum vad ca am postat oarecum unde nu trebuie, rog mutarea lui daca este cazul. Multumesc

frumoasa felicitari, dar la paint job se poate imbunatati, daca vrei te ajut cu un pistol:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc tohan. este adevarat, vopseaua de data asta nu a iesit prea bine chiar daca am procedat cum trebuie. Voi avea in vedere oferta facuta de tine la urmatoarea vopsea (asta daca te referi la pistol de vopsit:)) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://ass-savers.com/

 

Are cineva? foloseste cineva? Se baga cineva la o comanda?

daca poti da la print un shablon la scara 1:1 pe format a3 cu el eu am materialul din care le putem confectiona, transparente, imi dai formatul pe mail eu il printez fac shablonu le decupez si avem ass savers 4 all asses:)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca poti da la print un shablon la scara 1:1 pe format a3 cu el eu am materialul din care le putem confectiona, transparente, imi dai formatul pe mail eu il printez fac shablonu le decupez si avem ass savers 4 all asses:)))

 

Ma documentez diseara, sa vad de unde as putea sa produc sablonul ala - ne-ar ajuta cineva care are deja

Share this post


Link to post
Share on other sites

sau asa cineva care are deja, daca nu masuram ochiometric asa si facem un model in adobe ceva nush printez eu pe a3 si vedem cum arata intai din hartie mai ajustam daca e nevoie marimile optimizam si dupa trecem la decupat pe material. o sa incerc si eu ceva dar nu prea am timp acum dar daca rezolv ceva anunt aici poporu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

As avea si eu o intrebare pentru cunoscatori. Daca folosesc pentru un single speed un butuc spate pe caseta cu distantieri se va uza mai repede decat daca as avea un butuc special pentru single speed ? Va intreb deoarece e clar ca la single speed forta la care este supus butucul este mult mai mare la plecarea de pe loc decat daca ai viteze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred că dacă ai o casetă de oţel nu vei avea probleme. Cu aluminiu stă altfel treaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred că dacă ai o casetă de oţel nu vei avea probleme. Cu aluminiu stă altfel treaba.

In prezent am pe single speed un butuc pe caseta ( Joytech ce-i drept..) si dupa vreo 3000 de km are joc sesizabil. Ma gandeam ca se tocesc conurile mai repede decat daca as avea viteze si poate un butuc special pentru SSP ar tine mai mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea este ca un butuc campagnolo de pista cu suruburi in loc de quick release si cu un freeweel macar dicta si cu un lant Kmc DE SINGLESPEED ar fi varianta cea mai buna .Daca ai norocul sa ai si un cadru de pista atunci chiar poti spune ca ai un singlespeed adevarat Eu chiar si la ghidon am pus un bullhorn care mi se pare mult mai eficient si confortabil decat celelalte modele de ghidoane .Va mai intreb baieti daca a-ti mai auzit pe undeva de DICTA FREEWEEL pe undeva ca am obosit anul trecut sa tot caut in van 

sanatate multa 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Am gasit masurile (acum nu stiu daca or fi si precise), o sa rog un prieten sa-l lucreze putin in photoshop si sa vedem daca gasim dimensiunile potrivite

 

https://monoqi.com/en/store/ass-savers-fenders/smartass-fahrradschutzblech-grun.html

 

 

Measurements H: 34 cm W: 10 cm D: 0.8 mm

 

incerc azi sa prelucrez o bucata sa vedem cum iese, si incerc sa ma incadres in masurile alea. revin cu poze asupra produsului finit:>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea este ca un butuc campagnolo de pista cu suruburi in loc de quick release si cu un freeweel macar dicta si cu un lant Kmc DE SINGLESPEED ar fi varianta cea mai buna .Daca ai norocul sa ai si un cadru de pista atunci chiar poti spune ca ai un singlespeed adevarat Eu chiar si la ghidon am pus un bullhorn care mi se pare mult mai eficient si confortabil decat celelalte modele de ghidoane .Va mai intreb baieti daca a-ti mai auzit pe undeva de DICTA FREEWEEL pe undeva ca am obosit anul trecut sa tot caut in van 

sanatate multa 

 

bikecentral au pinioane DICTA (made in Taiwan) pe stoc ;)

 

cat despre SS'uri, iata cateva din ale noastre aici (Peugeot): http://www.ciclism.ro/forums/index.php/topic/3796-peugeot-fan-club/page-3#entry644217

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate monta freewheel pe un butuc pentru pinioane pe filet?

Dar pinion fix?

 

 

13261741883_a2d1d44bd0_c.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Freewheel sigur se poate, ca am avut eu.

 

Mi se pare ca se poate si fix, parca se chema suicide hub (tot pe forum am vazut).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.