Cyclops

Pantaloni cu bazon vs chiloti / boxeri

178 members have voted

1. 1. Purtati pantalonii cu bazon cu chiloti / boxeri sau fara?

Recommended Posts

Salut,

Sunt incepator si am aceasta mare dilema. Si am zis ca decat sa sufar ca m-am oparit in zone sensibile, mai bine intreb inainte ;)

Multumesc anticipat.

Direct pe piele,eventual si cu crema speciala. Orice altceva intre piele si pantalonii cu bazon ,pe mine cel putin,ma deranjaza si irita. Totusi stiu pe cineva care poarta chiloti pe sub bazon.

Pantalonii de ciclism se poartă direct pe piele!

Multumesc pentru raspunsuri. Sunt curios cum o sa arate poll-ul peste vreo 2 luni ;) Oricum, vad ca sunt oameni care folosesc si cu chiloti si fara.. asa ca m-am hotarat sa incerc si eu ambele variante, si o sa zic si eu concluziile aici ;)

Păi ce, te așteptai să fie doar răspunsuri de un fel sau de alt fel? :) Dacă mai puneai o opțiune pentru „șalvari umpluți cu vată” sunt convins că s-ar fi găsit câțiva să o bifeze :D

N-ai de ce să repeți niște experimente pe care le-au făcut alții înaintea ta. Poartă chiloți 100km în șa și vezi cum ți-i scot din carne cu penseta la urgențe. 1) Fără bumbac, ci materiale care să elimine umezeala. 2) Fără cusături și cute în zonele sensibile - prin urmare trebuie să fie și elastic, să stea întins. 3) Fără frecare între piele și material; pentru asta e bazonul, care poate fi completat și de cremă anti-frecare (anti-chafing). Colanții cu bazon sunt cea mai bună îmbrăcăminte care să satisfacă aceste cerințe.

corect,cel mai bine e sa porti pantalonii direct pe piele.eu cand spuneam la alti ciclisti radeau de mine,acuma o sa le dau peste nas cu topicul acesta

Eu port totuși boxeri care nu au cusătura în zona șezutului dar dau cu pudra de talc înainte oricum, mie nu mi se pare igienic fără nimic, dacă pic și se rup pantaloni rămân în dosul gol, am pățit odată :)

• Upvote 2